there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac
Wat voor OS gebruik je? Gebruik je bepaalde aangepaste muiscursors in windhoos? Bureaubladthema's ofzo?Op maandag 01 april 2002 12:21 schreef mesothelioom het volgende:
tja topictitel zegt het eigenlijk al, mijn muisaanwijzer veranderd na het afsluiten van renegade naar desktop in een vies, bruin, vierkantje. Das nie makkelijk, want het is te groot om te zien waar je dan nog meer op klikt.
Is dit een bekend probleem, of heb ik weer iets aparts, en belangrijker kan ik er wat aan doen en zo ja wat??
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
os win98se en geen thema"s of aangepaste cursors.Op maandag 01 april 2002 12:26 schreef Jozz het volgende:
[..]
Wat voor OS gebruik je? Gebruik je bepaalde aangepaste muiscursors in windhoos? Bureaubladthema's ofzo?
hij is het ook pas sinds twee dagen gaan doen
Ik zou ook ff nieuwe videokaartdrivertjes installen, en als hij het pas sinds 2 dagen doet ben je er ook zo weer vanaf, want het spel duurt maar een uur of 8 :(
nee ik speel geen MP en ok duurt mischien maar 8 uur, maar zo lang achter elkaar speel ik toch niet, dus duurt het probleem toch al wel enkele dagen. Ik heb nu iig nwe driver erop gezet dus maar weer even afwachten
Pagina: 1