Beste topicstarter!
Leuk dat je Network Troubleshooting hebt gevonden, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je nog niet helemaal begrepen hebt hoe het er hier aan toe gaat.
Om je vraag ook maar enigsinds zinnig te kunnen beantwoorden hebben we namelijk bepaalde informatie nodig, daarom is het nuttig die informatie meteen bij het begin van je topic te geven. Dan heb je des te sneller je antwoord, en hoeven de trouwe bezoekers van Network Troubleshooting niet keer op keer dezelfde vragen te stellen om die informatie los te peuteren.
Waar je die informatie vindt?
Wat te doen voor ik een vraag stel...
Daarnaast worden er in Network Troubleshooting nog wel eens vaker netwerkproblemen aangesneden! Dat had je niet gedacht hè
Een topictitel als "netwerkprobleem", "netwerk werkt niet" of "netwerk doet het niet" zet dan helaas weinig zoden aan de dijk. Dat is namelijk op de meeste topics wel van toepassing. Bovendien trek je op die manier niet de mensen naar je topic toe die je zouden kunnen helpen met jouw probleem. Daarom is een goede topictitel ook essentiëel.
Hoe je erachter komt wat een goede topictitel is? Dat lees je hier:
Topictitels
Al met al denk ik dat als je dat in je achterhoofd houdt en het dan nog eens met een nieuw topic op de jusite manier probeert, dat je een stuk verder komt. Daarom sluit ik dit topic, lees de gegeven tips door, lees de [topic=152460] in het algemeen eens door, en probeer het dan opnieuw
Veel succes!