Toon posts:

De bemiddelaar en zijn mail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van de vraag hier op LA of en wanneer ik mijn mail lees, vind ik het nodig om daar toch even zelf op terug te komen.

Om jullie een beeld te geven: in de twee maanden dat ik bemiddelaar ben op GoT heb ik zo'n 160 mail te verwerken gehad, dat aantal op zich is niet schokkend groot, maar per mail moet je toch (in de meeste gevallen) aardig wat uitzoek werk doen, ik moet kijken wat de klacht is, wat is er aan vooraf gegaan, welke moderator moet ik hebben voor de details, wat is de geschiedenis van de user op GoT, wat is er in het topic gebeurd en ga zo maar door.

Naast het werk hier op GoT heb ik gewoon een baan voor 40 uur in de week en ook nog een privé leven (zelfs ik heb daar 'last' van ;) ). Ik ben dus gewoon niet 24/7 on line (en ben dat eerlijk gezegd ook niet van plan), maar wel met zeer grote regelmaat.

Ik moet dus gewoon de tijd die ik heb verdelen en dat kan betekenen dat niet alle mails direct door mij beantwoord worden, daar kan soms een paar dagen over heen gaan, in ieder geval lees ik alle mail die ik krijg, kan ik hem snel afhandelen dan doe ik dat direct, maar soms zul je even moeten wachten.

Ik zeg dit verhaal niet om mij te verdedigen, maar meer om jullie duidelijkheid te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07 21:31
is dit een vacature :? ;)

[sub] zo ja, count * WaarAnders in :P [/sub]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 12:10 schreef TgF het volgende:
Ik ben dus gewoon niet 24/7 on line (en ben dat eerlijk gezegd ook niet van plan
Mietje :)

Maar we zijn blij dat je er bent hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op maandag 01 april 2002 12:10 schreef TgF het volgende:
Ik moet dus gewoon de tijd die ik heb verdelen en dat kan betekenen dat niet alle mails direct door mij beantwoord worden, daar kan soms een paar dagen over heen gaan, in ieder geval lees ik alle mail die ik krijg, kan ik hem snel afhandelen dan doe ik dat direct, maar soms zul je even moeten wachten.
Misschien is het handig (Als het nog niet gebeurt tenminste :P ) om een automatisch emailtje terug te sutren, dat je het hebt ontvangen, en dat je er zo spoedig mogelijk naar kijken ? Ik lees hier n.l. in LA dat je niet reageerd op emailtjes (Oftewel : Dat je niet snel genoeg antwoord, naar de zin van de users :P ), misschien is dit dan een manier om dat een beetje te ondervangen ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 12:20 schreef moto-moi het volgende:

[..]

Misschien is het handig (Als het nog niet gebeurt tenminste :P ) om een automatisch emailtje terug te sutren, dat je het hebt ontvangen, en dat je er zo spoedig mogelijk naar kijken ?
Dat kan je toch in het bovenstaand lezen ? Bovendien, als het mailtje niet aankomt krijg je 'm echt wel terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Misschien is het handig (Als het nog niet gebeurt tenminste :P ) om een automatisch emailtje terug te sutren, dat je het hebt ontvangen, en dat je er zo spoedig mogelijk naar kijken ?
Lijkt me een goed idee. Mensen kunnen nu het idee hebben dat die bemiddelaar 'toch niet luistert en er toch niets aan doet' en daarom naar andere "oplossingen" gaan zoeken.

Misschien iets voor het Mededelingenforum, dit (als Vinsane hem dan niet sluit, tenminste 8-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
en * netman maar denken dat je de hele dag op de bank lag te slapen... :P

Maar je hebt (denk ik) dikke kans dat die hoeveelheid meel nog groter gaat worden. Het begrip, 'de bemiddelaar' is (volgens mij) nog niet helemaal ingeburgerd. Als iedereen straks weet dat er een bemiddelaar bestaat zal het bergje nog wel eens kunnen groeien.

Maar wat weet ik er nou van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 01 april 2002 12:33 schreef Netman867 het volgende:

Maar je hebt (denk ik) dikke kans dat die hoeveelheid meel nog groter gaat worden. Het begrip, 'de bemiddelaar' is (volgens mij) nog niet helemaal ingeburgerd. Als iedereen straks weet dat er een bemiddelaar bestaat zal het bergje nog wel eens kunnen groeien.
Er is al zo lang een bemiddelaar, als hij nu nog niet ingeburgerd is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Dus wat jij hier eigelijk doet is je excuseren voor het feit dan je een sociaal leven hebt en niet 24 uur per dag op GoT rond hangt en niet om de 2 min je mail checked en beantwoord :? Niet nodig, begrijp je wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 12:15 schreef WaarAnders het volgende:
is dit een vacature :? ;)

[sub] zo ja, count * WaarAnders in :P [/sub]
Nee hoor, dan zou mijn topic titel geweest zijn : "Ik stop er mee"

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:37

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 01 april 2002 13:07 schreef TgF het volgende:

[..]

Nee hoor, dan zou mijn topic titel geweest zijn : "Ik stop er mee"

:)
Ah nee, niet weer eentje :Z :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

Misschien is het handig (Als het nog niet gebeurt tenminste :P ) om een automatisch emailtje terug te sutren, dat je het hebt ontvangen, en dat je er zo spoedig mogelijk naar kijken ? Ik lees hier n.l. in LA dat je niet reageerd op emailtjes (Oftewel : Dat je niet snel genoeg antwoord, naar de zin van de users :P ), misschien is dit dan een manier om dat een beetje te ondervangen ?
Vooralsnog vind ik van niet, daarom heb ik dit topic ook geschreven. Alles wat binnenkomt wordt door mij gelezen, daar zit hooguit een dag tussen, het antwoorden kan wat langer duren, that's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
:+

duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 13:03 schreef We Are Borg het volgende:
Dus wat jij hier eigelijk doet is je excuseren voor het feit dan je een sociaal leven hebt en niet 24 uur per dag op GoT rond hangt en niet om de 2 min je mail checked en beantwoord :? Niet nodig, begrijp je wel :P
Thanx, maar [topic=454925/1/100] blijkbaar is het wel nodig.

Overigens bied ik mijn excuses niet aan (ik kijk wel uit :) ), maar ik geef een verklaring. Simpel gezegd: ik bepaal zelf wel hoe ik met mijn vrije tijd om ga, daarnaast neem ik mijn taak als bemiddelaar bloedserieus, als mensen dan soms wat langer moeten wachte, tja, dat kan gebeuren, deze draad geeft duidelijkheid (hoop ik) waarom dat is.

Kijk, als ik helemaal niet de tijd had om op een beetje redelijke termijn te reageren, dan hadden we een echt probleem, maar dat zou ik zelf voor zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Als je gevraagd wordt voor zo'n taak dan kun je toch wel een beetje weten dat je dan dit werk in deze hoeveelheid moet doen. Je zegt 'ja' tegen de taak als bemiddelaar, dan moet je ook de gevolgen er van dragen, trek je dit niet dan moet je er gewoon mee stoppen.

Vind ik. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 23:35
Op maandag 01 april 2002 12:33 schreef Netman867 het volgende:
Nee, da's mijn taak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op maandag 01 april 2002 13:18 schreef jelmervos het volgende:
Als je gevraagd wordt voor zo'n taak dan kun je toch wel een beetje weten dat je dan dit werk in deze hoeveelheid moet doen. Je zegt 'ja' tegen de taak als bemiddelaar, dan moet je ook de gevolgen er van dragen, trek je dit niet dan moet je er gewoon mee stoppen.

Natuurlijk, maar ik denk (weet) dat dat helemaal niet het geval is. Dat het soms een paar dagen duurt voor je vraag is behandeld kan ik me prima voorstellen en ik heb nog van niemand gehoord dat hij ontevreden was over de bemiddelaar, uitgezonderd dat ene topic over het checken van zijn mail. Volgens mij doet TgF minstens evenveel als een mod en krijgt hij er alleen wat minder exposure voor terug.

* odysseus heeft nog nooit een mail gestuurd naar de bemiddelaar dus kan niet vanuit de praktijk oordelen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze mogen mij ook bemiddelaaar maken hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste bemiddelaar,

Het doet mij deugd om te zien dat de functie bemiddelaar zo goed aanslaat. Deze functie zal ook blijven bestaan na de grondige herzieningen van dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 16:52 schreef DextersLab het volgende:
Beste bemiddelaar,

Het doet mij deugd om te zien dat de functie bemiddelaar zo goed aanslaat. Deze functie zal ook blijven bestaan na de grondige herzieningen van dit forum.
Door DextersLab (Wereldverbeteraar) - maandag 01 april 2002 16:52

:D :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 13:18 schreef jelmervos het volgende:

Wie zegt er dan dat ik het niet trek? Mij hoor je dat niet zeggen, er werd alleen een topic aangemaakt omdat iemand niet begreep waarom het twee dagen duurde voor hij antwoord kreeg op zijn mail.

Aan mijn kant dus geen probleem, ik dach dat een stukje toelichting van mijn kant wel zo prettig was.

Pagina: 1