Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
nee ik denk het niet, iig niet betaalbaar.
usb2 en firewire samen gaat wel lukken denk ik. wat voor kaarten heb je nog meer in je pc. misschien is een andere combinatie wel mogelijk.
usb2 en firewire samen gaat wel lukken denk ik. wat voor kaarten heb je nog meer in je pc. misschien is een andere combinatie wel mogelijk.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
andere kaarten in de compu zijn:
1) Sound Blaster Audigy Platinum (heb dus al 2 firewire poorten)
2) 56K fax/modem voor faxen & wanneer kabelinternet problemen geeft
3) netwerkkaart
4) een PCI slot gereserveerd voor een TV tuner kaart
5) een PCI slot onbruikbaar wegens AGPkaart
6) 10MB/sec SCSI controler waar alleen maar een scanner aan hangt. -Kan er geen andere nuttige toepassing voor vnden (CDwriters/DVD spelerss zijn IDE ook turbo en goedkoop, harddisks moeten emer dan 10MB/sec kunnen vinnik..)
Die SCSI controller gaat er dus uit en hoop ik te vervangen door een I/O controller waar ik een snelle USB2.0 scanner kan aansluiten, hopelijk...
en RAID wil ik omdat ik wil gaan video-editen, en RAID 0 met 2 5400 RPM 120GB schijfjes lijkt me fijns.
(te weinig IDE poorten voor software RAID over)
1) Sound Blaster Audigy Platinum (heb dus al 2 firewire poorten)
2) 56K fax/modem voor faxen & wanneer kabelinternet problemen geeft
3) netwerkkaart
4) een PCI slot gereserveerd voor een TV tuner kaart
5) een PCI slot onbruikbaar wegens AGPkaart
6) 10MB/sec SCSI controler waar alleen maar een scanner aan hangt. -Kan er geen andere nuttige toepassing voor vnden (CDwriters/DVD spelerss zijn IDE ook turbo en goedkoop, harddisks moeten emer dan 10MB/sec kunnen vinnik..)
Die SCSI controller gaat er dus uit en hoop ik te vervangen door een I/O controller waar ik een snelle USB2.0 scanner kan aansluiten, hopelijk...
en RAID wil ik omdat ik wil gaan video-editen, en RAID 0 met 2 5400 RPM 120GB schijfjes lijkt me fijns.
(te weinig IDE poorten voor software RAID over)
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB