ik heb linksbovenin heel de tijd dat tekentje staan wat ook op de 1 knop zit, zoiets als dit O_O wat betekent dit?
ja, die heb ik juist nietOp maandag 01 april 2002 11:20 schreef Silverstar het volgende:
Staat er niks over in de handleiding?
http://www.nokia.com/phones/usersguide/index.htmlOp maandag 01 april 2002 11:23 schreef chimo het volgende:
[..]
ja, die heb ik juist niet
Dat betekent dat je een voicemailbericht hebt volgens mij, wat ik me nog kan herinneren van toen ik die telefoon nog had (een heeeele tijd geleden).
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
klopt, ik bel ernaar toe maar de box is leeg en tekentje blijft staanOp maandag 01 april 2002 11:28 schreef B_O_S_S het volgende:
Dat betekent dat je een voicemailbericht hebt volgens mij, wat ik me nog kan herinneren van toen ik die telefoon nog had (een heeeele tijd geleden).
nee, dat is een pijltje dat _| wijst
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Moet je 'ns proberen door 1 lang ingedrukt te houden naar je voicemail te bellen. Dan gaat ie waarschijnlijk weg.Op maandag 01 april 2002 11:35 schreef chimo het volgende:
klopt, ik bel ernaar toe maar de box is leeg en tekentje blijft staan
nee, blijft staanOp maandag 01 april 2002 13:21 schreef Roelemewoel het volgende:
[..]
Moet je 'ns proberen door 1 lang ingedrukt te houden naar je voicemail te bellen. Dan gaat ie waarschijnlijk weg.
Pagina: 1