PSN: DutchTrickle PVoutput
Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!
hmm dit zeg ik in alle sp topics
oja, die heb ik liggen.! ff pakken.Op maandag 01 april 2002 11:06 schreef JohnnyBravo het volgende:
Tony Hawk 3
liefts btw iets met water ofzo, dat ziet er altijd mooi uit!
Jaja, lekker selectief jij!Op maandag 01 april 2002 11:08 schreef Maverick het volgende:
[..]
oja, die heb ik liggen.! ff pakken.
Maar goed, ik kan zo niets bedenken, behalve Unreal. (gewoon de ouwe Unreal 1) Anders natuurlijk 3DMark2001. Of de DVD van Perfect Storm.
Verwijderd
3dmark spelletje heb ik al gespeeldOp maandag 01 april 2002 11:10 schreef ThePriest het volgende:
[..]
Jaja, lekker selectief jij!
Maar goed, ik kan zo niets bedenken, behalve Unreal. (gewoon de ouwe Unreal 1) Anders natuurlijk 3DMark2001. Of de DVD van Perfect Storm.
thps3 is nu aan het instaleren
O ja.Op maandag 01 april 2002 11:18 schreef Clyde het volgende:
Er zijn ook heel veel adventures met oogstrelende graphics.
http://gamez.nl/_statisch/rev.308.phtml
Die is ook wel mooi, aan de screenies te zien.
🌞🍃
adventures zijn niet mijn smaakOp maandag 01 april 2002 11:18 schreef Clyde het volgende:
Er zijn ook heel veel adventures met oogstrelende graphics. Zoals Myst III: Exile. Klik hier voor meer screens
[afbeelding]
[afbeelding]
wel mooi, maar veelal zo statisch! das jammer.
Nah jah..Op maandag 01 april 2002 11:20 schreef Maverick het volgende:
[..]
adventures zijn niet mijn smaak
wel mooi, maar veelal zo statisch! das jammer.
Maar goed, in dat geval introduceer ik het paradepaardje op het gebied van graphics, DX9.0 ondersteuning en antialiasing. Lady's en Gentleman..I give you Blobby Volley:
[offtopic morgengroet]
Heyy Clyde, alles good in tha 'hood?
[/offtopic morgengroet]
eeuhm..Op maandag 01 april 2002 11:41 schreef acd het volgende:
[..]
Nah jah..
Maar goed, in dat geval introduceer ik het paradepaardje op het gebied van graphics, DX9.0 ondersteuning en antialiasing. Lady's en Gentleman..I give you Blobby Volley:
[afbeelding]
[offtopic morgengroet]
[/offtopic morgengroet]
je snapt wat ik wil zeggen
Verwijderd
Haha, jij met je Blobby Volley. Maar goed..hij heeft wel gelijk. Blobby Volley ruleZz echt welOp maandag 01 april 2002 11:41 schreef acd het volgende:
[..]
Nah jah..
[afbeelding]
[offtopic morgengroet]
[/offtopic morgengroet]
[offtopic morgengroet]
Hi acd. Jahoor, alles prima hiero
[/offtopic morgengroet]
Kun je zeker maar 1 keer kijkenOp maandag 01 april 2002 11:48 schreef VeldKoe het volgende:
met water? comanche4
die vreet je systeem
Een engine die nog niet klaar is... Kun je wel een aantal videos en plaatjes downen...
Dungeon Siege
er loop al en topic over met mooie fotos er van ..
[topic=453918/1/25]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
HierOp maandag 01 april 2002 13:48 schreef urf het volgende:
Waar kan je dat blobby volleybal downloaden?
Ruig spel man, moet ik hebben!!!Op maandag 01 april 2002 11:41 schreef acd het volgende:
[..]
Nah jah..
[afbeelding]
[offtopic morgengroet]
[/offtopic morgengroet]
Verwijderd
Sa
Verwijderd
Neej man, dat spel is echt mega-ultra zwaar. Als je geen Dual Pentium Xeon hebt en een Wildcat III van 3DLabs met 256MB texture geheugen en 32MB DirectBurst geheugenOp maandag 01 april 2002 15:50 schreef Kayz het volgende:
[..]
Ruig spel man, moet ik hebben!!!Waar haal ik dat? Trekt m'n sys dat?
(zie screen) kan je het echt wel shaken kameraad
Tsja...tsja...tsja, ik weet het nog niet Clyde. Uit ervaring weet ik dat het nog gaat happeren op een beetje hoge resolutie en als je helemaal pech hebt hangt Blobby Volley al meteen bij het opstarten met die hardware die je adviseertOp maandag 01 april 2002 17:15 schreef Clyde het volgende:
[..]
Neej man, dat spel is echt mega-ultra zwaar. Als je geen Dual Pentium Xeon hebt en een Wildcat III van 3DLabs met 256MB texture geheugen en 32MB DirectBurst geheugen
(zie screen) kan je het echt wel shaken kameraad
[afbeelding]
Verwijderd
Om weer verder ontopic te gaan zou ik je Serious Sam 2 kunnen aanraden als je voor graphics gaat. Het heeft niet echt een verhaal (is meer een beetje in het rond schieten a la Doom-stijl) maar visueel ziet het er mooi uit.Op maandag 01 april 2002 11:05 schreef Maverick het volgende:
ik zoek een spel waarbij me mond opengaat hangen van verbazing, en dat alle nieuwste dx features gebruikt, als het kan mag het ook wel lekker spelen, maar ik wil ff de eye candy van me monitor zien knallen, weet er iemand een leuke demo ofzo?
ze zien er redelijk uit (lig nu niet echt op de grond van de mooite (
Verwijderd
ziet erOp maandag 01 april 2002 21:43 schreef Clyde het volgende:
[..]
Om weer verder ontopic te gaan zou ik je Serious Sam 2 kunnen aanraden als je voor graphics gaat. Het heeft niet echt een verhaal (is meer een beetje in het rond schieten a la Doom-stijl) maar visueel ziet het er mooi uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mwa, de texture zijn wel mooi, maar ik wil de bump mapping, en T%L van me monitor zien knallenOp maandag 01 april 2002 21:50 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
ziet eruit
Is een spel wat ik je zeker kan aanraden
ben btw op dit moment max payne aan het regelen (geld overmaken voor bestelling wil dat natuurlijk zeggen, maar dat snappen jullie wel
Icons are overrated
Verwijderd
Uiteraard snappen we datOp dinsdag 02 april 2002 22:42 schreef Maverick het volgende:
ben btw op dit moment max payne aan het regelen (geld overmaken voor bestelling wil dat natuurlijk zeggen, maar dat snappen jullie wel)
Maaruh, verder zou je ook eens kunnen overwegen om IL-2 Sturmovik en Flight Simulator 2002 te gaan "regelen"
al vaak aan fs2002 begonnen, maar telkens pleur ik em er weer af omdat ik er het geduld niet voor heb, ook vind ik de gfx maar matig, de plains zijn wel mooi, en de lcuht ook, maar de grondOp dinsdag 02 april 2002 23:56 schreef Clyde het volgende:
[..]
Uiteraard snappen we dat
Maaruh, verder zou je ook eens kunnen overwegen om IL-2 Sturmovik en Flight Simulator 2002 te gaan "regelen"Die zien er namelijk ook erg schitterend uit.
hehe, die heb ik ook alOp woensdag 03 april 2002 00:03 schreef webkabouter het volgende:
euhm ja in een flightsim is de grond niet echt belangrijk omdat je namelijk niet wordt geacht om grondfoto's te nemen ofn eer te storten.. D*H
oh ja Jedi Outcast kan ik aanbevelen
Verwijderd
Giants, citizen kabuto (mooi zonnetje en water)
Sacarifice
al een jaar oud, dus je kan ze waarschijnlijk uit de budgetbak halen en je weet niet wat je ziet. vind het nog steed mooier dan al die donkere textures van Max Payne en dergelijke.
een beetje kleur in het leven....
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Op woensdag 03 april 2002 10:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Mijnenveger is een mooi spel.
Verwijderd
Verwijderd
erotica islandOp maandag 01 april 2002 11:08 schreef Maverick het volgende:
[..]
Verwijderd
En effe kijken wat is grafisch nog meer mooi... Serious Sam is wel aardig inderdaad maar de "speelbaarheid" is echt een ramp. Heel knullig, met al diezelfde beesten die minutenlang maar op je af komen rennen, komt soms echt geen einde aan voor je gevoel, mega saai.
Max Payne is nog zo'n megatopper, zowel grafisch als qua speelbaarheid/verhaal/opzet.
Return to Castle Wolfenstein ook mooi, speelbaarheid minder.
En ik vind zelf Unreal Tournament nog steeds schitterend grafisch. Maarja wie heeft die niet al he.
Wat zwaarder voor je systeem zou MOHAA (Medal of Honor) zijn, nog een megatopper. Maar of ie grafisch echt prachtig is, ach,...zeker goed genoeg, ja wel goed eigenlijk ook
Sorry hoor, maar ik heb hem nog niet zien langskomen en het is best een slecht spel (beat em up) maar je zit een week achter je Xbox op de graphics te geilen
Verwijderd
Ik zou zeggen Comanche 4. Als je echt ff flink wil blazen met je systeem moet je dit spel echt ff installeren.
was die ook, maar heb alweer een nieuwe....... Zonder AV-KabelOp woensdag 03 april 2002 21:42 schreef 007 het volgende:
Shagura, je Xbox was toch kapot?
Verwijderd
Daar zou ik niet op vertrouwen! Bij mijn V7700 (GeForce 2 GTS) zat Soldier of Fortune. Niet echt een grafisch hoogstandje voor die kaart hoor! En Rollcage en Drakan zaten er ook bij, alhoewel die laatste nog best mooi was...Op woensdag 03 april 2002 21:46 schreef Maverick het volgende:
sacrifice heb ik toevallig bij mijn videokaart gekregen, maar heb het nog niet gespeeld, het lijkt me nix aan, het zal wel een grafische topper zijn dus, want anders stoppen ze hem niet bij een videokaart in de doos!
oh, stom dan, om zo'n kans om je kaart te promoten voorbij te laten gaan!Op woensdag 03 april 2002 21:49 schreef 007 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op vertrouwen! Bij mijn V7700 (GeForce 2 GTS) zat Soldier of Fortune. Niet echt een grafisch hoogstandje voor die kaart hoor! En Rollcage en Drakan zaten er ook bij, alhoewel die laatste nog best mooi was...
Verder moet je SiN maar eens proberen, grafisch geweld van heb ik jou daar
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
sin is toch al vet oud??Op donderdag 04 april 2002 19:02 schreef GTOfire het volgende:
Aliens vs. Predator 2 zag er dacht ik best gaaf uit. (naast het feit dat het gewoon zwaar lollig is om vlak boven iemand aan het plafond te hangen, klaar voor een head-bite en dat ie dan tegen zn maat zegt "Did you hear something?" hap...next....)
Verder moet je SiN maar eens proberen, grafisch geweld van heb ik jou daar
kan me nog wel herrineren dat ik dat gespeeld heb!