Toon posts:

Mijn koe crasht :(

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Ik heb geregeld dat ik spontaan een BSOD krijg en dat m'n koe dan is gecrasht. Verder alles nog in orde, maar alleen de koe klapt er ineens uit. Zomaar :(

Waar kan dit aan liggen?

Ik baal er flink van aangezien een enkel blokje mij 20 minuten kost, en dan is het knap klote als op 90% de koe doodgaat en ik dat blokje kwijt ben.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:30
Je kunt iig een checkpoint filename opgeven. Deze saved je packet tussendoor, zodat als je PCtje crashed, hij weer verder kan gaan op he punt waar ie was gebleven.

[removed]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, en dat heb ik ook. Maar zelf met checkpoint file ben ik dat blokje kwijt. Ik graas packets van 1 blokje. Dus ik heb eigenlijk niet eens iets aan die checkpoint file. Ik moet iets hebben waardoor de koe niet meer crasht.

Verwijderd

ehh.. HlpDsk, ik weet niet wat je allemaal geprobeerd hebt (en ik twijfel niet aan je kennis) maar bij mij werkte het volgende:
- client verwijderen
- schijf opschonen, regclean, scandisk, defrag (in die volgorde)
- client herinstalleren
einde probleem
ik hoop dat het werkt!

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ehm wat is nou het probleem:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb geregeld dat ik spontaan een BSOD krijg en dat m'n koe dan is gecrasht. Verder alles nog in orde, maar alleen de koe klapt er ineens uit. Zomaar [/quote]Krijg je een BSOD en verbaas je je over het feit dat je koe ondertussen niet gewoon doorkraakt? Of komt de BSOD door je koe? (en hoe weet je dat dan?)
Kun je dat effe uitleggen of in de goede volgorde zetten, maybe snap ik je dan en kunnen we hellepe... :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
De Koe veroorzaakt de BSOD. De BSOD klik ik weg, en alles loopt nog, behalve de koe. Die is dood.

• Sir Abarth
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Dit is de straf voor dat koetje wat je geslacht hebt >:)

:P

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

Verwijderd

Hee HlpDsk.. ff heel erg offtopic....

Ik zat gisteren toevallig the MAtrix te kijken en opeens kwam er eens tukje voor dat ik herkende ergens van...

Dat icoontje he ... van jouw..
komt die uit de MAtrix ??

Verwijderd

Topicstarter
Yepz! Zelf gebouwd uit de DivX :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Een BSOD is wel erg raar zeg, ik snap er niks van... Kun je de code eens overschrijven, maybe herkent iemand het wel ofzow?

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1