Toon posts:

Goedkoop shoppen in Duitsland ?

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs las ik in een of ander forum dat je goedkoop spulletjes
voor de computer in Duitslands kan aanschaffen ?

Ik woon in de buurt van Arnhem-Nijmegen wie weet
enkele adressen van winkels in de buurt ?

(Kranenburg, Elten, Kleve)

Grt Jurgen

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12 20:47

Smarron

The bend

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:37

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

In Kleve is iig eentje die vanuit een garagebox opereert- aanbellen bij de huis erboven en hij zou moeten opengooien. Helaas weinig gehoor toen ik het probeerde.

Een endje verder weg maar wel duidelijk goedkoop is Winni's in Kempen (bij Venlo over de grens - http://www.winniscomputershop.com)

Niet te vergeten Gistron (zit fiscaal net in DE, maar de winkel is in de NL kant van de oude grenscontrolekantoor bij Emmerich)- www.gistron.com

Kijk anders ff op www.guenstiger.de (soort pricewatch voor DE)

Oslik blyat! Oslik!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-12 23:08
De prijzen waar ik bv naar kijk zijn toch echt wel de Harde Schijven (resp. festplatte) en Processoren. Maar als ik bij de meeste Duitse sites kijk zie ik dat het weinig scheelt met het ontzettende goedkope Nederlandse Exile. Zeker als je rekent dat in DE de verzendkosten hoog zijn en je vanuit NL bijna altijd met Vorkasse (Vooruitbetaling) moet betalen, en dat is een risico opzich en zekerz met een buitenlands bedrijf.

Dus voor mij persoonlijk is het alleen maar duurder, en dit is niet gebasseerd op ff 5 min rond kijken want ben er al dagen mee bezig :P

..::System Specs::..

Verwijderd

Als je een complete machine zoekt kan je met je Makro pasje + id de duitse Metro binnenstappen. Fujitsu-Siemens systeempjes die je zelf niet voor dat geld in elkaar kan zetten, exile of niet. Niet erg tweakerig, maar makkelijk als er haast bij is. Wel ff ander toetsenbordje d'r op, anders zit je steeds te ß's te deleten. Losse hd's weet ik niet zeker, wel standaard randapparatuur.