Toon posts:

[DVD] REALmagic DVD Station probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HELP!

Als ik een dvd wil afspelen met REALmagic DVD Station krijg ik de volgende melding:
code:
1
MCI Error! - Unknown problem while loading the specified device driver.

Ik heb al geprobeerd om de drivers te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit heeft niet geholpen. Ook heb ik al gezocht in Google Groups en daar werd gezegd dat PowerDVD bepaalde filters gebruikt die REALmagic DVD Station niet aankan (of zo iets :?).

Ik gebruik REALmagic DVD Station met mijn REALmagic Hollywood+ kaart (REALmagic Hollywood Plus). Ik heb Windows XP Prof.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? En weet iemand of PowerDVD conflicten kan veroorzaken met REALmagic?

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-03 20:13
nee veroorzaakt geen conflicten ... bij mij teminste niet ...
wel als je ze allebei tegelijk aan heb ... of een andere mediaplayer ...
als het programma een keer is vastgelopen moet je rebooten om ehm opnieuw te kunnen gebruiken ... anders krijg je deze melding.

verder loopt et hier prima

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je het geluid softwarematig door de geluidskaart lopen of met een kabeltje via de h+?

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het geluid dat uit de REALmagic kaart komt. Maar ik kan niet bedenken wat het geluid er mee te maken heeft. :?

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Dit probleem had ik voorheen ook in Windows 98, het helpt om het UDF bestandssysteem uit te schakelen. Dit kon in W98 bij MSconfig.

Vraag me niet hoet het in Windows XP werkt.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 11:36 schreef josjojo het volgende:
Ik gebruik het geluid dat uit de REALmagic kaart komt. Maar ik kan niet bedenken wat het geluid er mee te maken heeft. :?
Je krijgt een soortgelijke melding als je audio af wil spelen en de geluidskaart bezig is met iets anders.

Download dvdgenie en stel hem in dat hij het geluid over de geluidskaart gooit, mischien is het dan opgelost.

http://www.inmatrix.com/files/dvdgenie_download.shtml

Verwijderd

Ik vroeg me af of je hier al uit bent, of je het al hebt opgelost. Ik ben er wel benieuwd naar, omdat ik misschien een REALmagic DVD Station 2e hands kon kopen. (dan moet ie wel goed zijn!)

edit: oh dit topic is al een paar dagen oud. Ben toch benieuwd

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds die vage foutmelding?!?! |:(

Ik denk er al bijna aan om WinXP opnieuw te installeren, want ik heb 'in een ver verleden' wel DVD's kunnen afspelen met REALmagic DVD Station.

Heeft er iemand misschien nog een oplossing of moet ik dan toch maar Windows XP opnieuw installeren? (Zucht...)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer iets te weten gekomen:

Ik heb de REALmagic Hollywood+ kaart in een andere computer gezet. Daarna heb ik de drivers geïnstalleerd en de het programma geïnstalleerd. Op deze computer staat ook WinXP.

Na het installeren van het programma (REALmagic DVD Station) wil het programma gaan calibreren. Maar hier gaat het al fout. Ik krijg de meldig:
code:
1
REALmagic Configuration Error - Unable to open. A driver instance may already be in use.

Misschien weet iemand hierdoor hoe ik dit probleem kan oplossen.
Pagina: 1