UPC DiGiTAAL TV , echt zo brak :?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-02 19:45

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke dudes mijn ouders hebben 2 maandjes geleden besloten om UPC DIGITAAL tv te nemen , alleen nu hebben we kleine probleemjes we hebben ( op een 74cm tv ) 4 paginas met zenders , MAAR.... slechts 30% hiervan werkt :X zelfs MTV werkt neit eens :(. De zenders die het wel doen stotteren dan ook erg , zit je gewoon lekker tv te kijken en dan opeens stottert het beeld :(

Is dit normaal :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 23:59

Smarron

The bend

Op maandag 01 april 2002 09:41 schreef Mary Wana het volgende:
Oke dudes mijn ouders hebben 2 maandjes geleden besloten om UPC DIGITAAL tv te nemen , alleen nu hebben we kleine probleemjes we hebben ( op een 74cm tv ) 4 paginas met zenders , MAAR.... slechts 30% hiervan werkt :X zelfs MTV werkt neit eens :(. De zenders die het wel doen stotteren dan ook erg , zit je gewoon lekker tv te kijken en dan opeens stottert het beeld :(

Is dit normaal :?
Dat lijkt me niet.

Ik zou maar eens snel 'proberen' met UPC contact op te nemen. Maar aan de andere kant, volgens UPC zal het wel normaal zijn. Als je beeld hebt, vinden ze het al in orde.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:42
Neej, dat is niet echt normaal.

Ik zou de kabels maar eens controleren ofzo.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 17:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

0800-1424 .... MRic3 kent het storings nummer van UPC uit zijn hoofd...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Smarron
  • Laatst online: 23-02 23:59

Smarron

The bend

Op maandag 01 april 2002 09:48 schreef MRic3 het volgende:
0800-1424 .... MRic3 kent het storings nummer van UPC uit zijn hoofd...
Ik denk alleen dat ze op 2e paasdag nog slechter bereikbaar zijn dan normaal!

Hoeveel betaal je er eigenlijk voor ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 09:49 schreef Smarron het volgende:

[..]

Ik denk alleen dat ze op 2e paasdag nog slechter bereikbaar zijn dan normaal!

Hoeveel betaal je er eigenlijk voor ?
weet ik zo niet , was volgens mij iets goedkoper dan Chello internet :? ik kijk zometeen ffies

hoeveel zenders moeten we hebbend an ?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Slayer
  • Laatst online: 13:55

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

MTV , Ned 1,2,3 e.d werkt pas vanaf afgelopen woensdag.

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
0800 nummer bestaat niet langer :(

Is nu 0900-1580 a 10 eurocent per minuut!

Heb nu 3x zo'n sukkel van UPC aan de bel gehad om mij zo'n UPC digital pakketje aan te smeren. Vertelde hem dat ik de meerwaarde er niet van inzag en dat ik bij UPC niet iets wat werkt wil veranderen.

Hij ging de meerwaarde uitleggen:
1) Mailen via de TV --> ja maar ik heb Chello
2) Meer zenders --> ja van die turkse troep etc
3) Electronische programma gids --> we hebben al een gids. Die kun je ook beneden gebruiken.

Die gast van UPC, nou ik zou het toch maar doen want het is echt een super aanbieding. Nou ik dacht het niet. Mag ik u later nog terugbellen. NEE. Belt die sukkel een week later weer |:(

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 11:28 schreef Waslijn het volgende:
0800 nummer bestaat niet langer :(

Is nu 0900-1580 a 10 eurocent per minuut!

Heb nu 3x zo'n sukkel van UPC aan de bel gehad om mij zo'n UPC digital pakketje aan te smeren. Vertelde hem dat ik de meerwaarde er niet van inzag en dat ik bij UPC niet iets wat werkt wil veranderen.

Hij ging de meerwaarde uitleggen:
1) Mailen via de TV --> ja maar ik heb Chello
2) Meer zenders --> ja van die turkse troep etc
3) Electronische programma gids --> we hebben al een gids. Die kun je ook beneden gebruiken.

Die gast van UPC, nou ik zou het toch maar doen want het is echt een super aanbieding. Nou ik dacht het niet. Mag ik u later nog terugbellen. NEE. Belt die sukkel een week later weer |:(
Mijn ouders wouden het hebbe, ging me pa voornamelijk om SKY en BBC , we hadden anders altijd vette storing. Kijk we betalen voor een produkt enik verwacht dan ook dat het goed werkt. Dus ze hebben mij morgen lekker pissed aan de lijn :)

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-02 19:43

Pogostokje

* twiet *

UPC gebruikt externe bedrijfjes die klanten bellen, doen ze niet zelf. Kennelijk zit een gozer daar nogal om zijn bonus verlegen. :(

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:59
Op maandag 01 april 2002 11:36 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

Mijn ouders wouden het hebbe, ging me pa voornamelijk om SKY en BBC , we hadden anders altijd vette storing. Kijk we betalen voor een produkt enik verwacht dan ook dat het goed werkt. Dus ze hebben mij morgen lekker pissed aan de lijn :)
Ah jullie hadden al vette storing, dan heb je die nu ook alleen dan digitaal ;)
Maar als je al storing had waarom dan niet ff bellen :?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 11:50 schreef Waslijn het volgende:

[..]

Ah jullie hadden al vette storing, dan heb je die nu ook alleen dan digitaal ;)
Maar als je al storing had waarom dan niet ff bellen :?
ehm , ik zit hooguit 30 min per week achter de tv , dus eiglijk zie ik eht maar 1 keer per week :0 , mijn ouders zeggen altijd dat het gewoon tijdelijk storing is etc. maarja ze weten enit dat ze genaid worden :)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
Hier moet je zeker over klagen. Hoe is verder de kwaliteit van de zenders die het wel doen? Ik heb nu zowel UPC analoog als schotel, en de kwaliteit via schotel is echt 100 keer beter.

Verwijderd

Ik zou gelijk dat setupboxje eruit flikkeren & 'n schotel met 'n Humax 5400 aanschaffen. Veel groter zender aanbod (zo'n 1200 zenders), perfekt (digitaal) beeld & je hebt dan ook nog 'ns veel recentere films!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
UPC zuigt :r Verwacht maar niet dat ze die zender cq storingsproblemen oplossen.
Ik heb hetzelfde en ik ben voor 1 zender nu al sinds de zomer aan het bellen... maar oplossen, ho maar.
En daar betaal je dan (extra) voor!!

UPC :r :r (evenals alle andere kabelproviders... 't is overal k*t)
Ik vraag me echt af wie het zover heeft laten komen dat Kabel/TV/Radio zo belabberd is in nederland...
Anyway, hopelijk gaan ze (UPC) snel failliet zodat er een fatsoenlijk management kan komen.

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
is het nou echt zo erg allemaal dan? zit nu in me "probeerfase" en aansluitfase whehe ging even checken hoe er over gesproken word, maar dat wword dus waarschijnlijk de hele handel weer inleveren volgende week..of eind deze maand even genieten van "gratis"

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MrCaleb schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:07:
is het nou echt zo erg allemaal dan? zit nu in me "probeerfase" en aansluitfase whehe ging even checken hoe er over gesproken word, maar dat wword dus waarschijnlijk de hele handel weer inleveren volgende week..of eind deze maand even genieten van "gratis"
Dit topic is 3 jaar oud :+

Verwijderd

Dus dat zegt helemaal niets over de kwaliteit nu. Kijk het gewoon zelf even aan, dat is echt de beste manier. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.