Nouw eerst ff mijn specs :
AMD 900@900mhz
1x 128mb 1x 265mb SDRAM
MSI K7T Pro 2a
Geforce2MX van asus
SB live 5.1
3com netwerkkaartje
24x10x40x aopen brander
24x6x cd-dvd-speler
7,8 gig HD
3,5" diskette drive
230W voeding
ehm
en ik zit met een groot probleem
als ik een spel als Toca2 of RallyChampionship2k speel (niet de state of the art spellen qua graphics) dan loopt de pc na een tijdje vast, geen probleem zou je denken, maar hij loopt niet normaal vast.
Het beeldscherm lampje wordt ipv groen oranje (alsof de pc uit is), HD maakt geen geluid meer, lampje op HD en CD en writer blijven branden, lampjes op mobo ook.
maar de pc maakt geen geluid meer behalve een soort stand by geluid.
Dus ik 8 seconden op de power knop drukken, en voila de pc staat uit. Dus ik denk, aandoen!
maar ik druk op power en er gebeurd niets, behalve wat hierboven is genoemd (dus de lampjes branden, en de pc maakt zacht constant geluid)....
na ongeveer 2 uur (!!!) doet de pc het dan weer
waar kan dit aan liggen?
het gebeurd niet als ik bijvoorbeeld ga counter-striken, maar wel als ik een filmpje in de kazaa player afspeel.
2 uur lang reageert de pc niet?!?!
kan toch niet door oververhitting komen? dan zou hij na 2uur wel afgekoeld zijn toch
en de videokaart kan het heel goed wel aanliggen misschien... of de HD, of het mobo, of de voeding
bla bla bla
iemand ideeen?
AMD 900@900mhz
1x 128mb 1x 265mb SDRAM
MSI K7T Pro 2a
Geforce2MX van asus
SB live 5.1
3com netwerkkaartje
24x10x40x aopen brander
24x6x cd-dvd-speler
7,8 gig HD
3,5" diskette drive
230W voeding
ehm
en ik zit met een groot probleem
als ik een spel als Toca2 of RallyChampionship2k speel (niet de state of the art spellen qua graphics) dan loopt de pc na een tijdje vast, geen probleem zou je denken, maar hij loopt niet normaal vast.
Het beeldscherm lampje wordt ipv groen oranje (alsof de pc uit is), HD maakt geen geluid meer, lampje op HD en CD en writer blijven branden, lampjes op mobo ook.
maar de pc maakt geen geluid meer behalve een soort stand by geluid.
Dus ik 8 seconden op de power knop drukken, en voila de pc staat uit. Dus ik denk, aandoen!
maar ik druk op power en er gebeurd niets, behalve wat hierboven is genoemd (dus de lampjes branden, en de pc maakt zacht constant geluid)....
na ongeveer 2 uur (!!!) doet de pc het dan weer
waar kan dit aan liggen?
het gebeurd niet als ik bijvoorbeeld ga counter-striken, maar wel als ik een filmpje in de kazaa player afspeel.
2 uur lang reageert de pc niet?!?!
kan toch niet door oververhitting komen? dan zou hij na 2uur wel afgekoeld zijn toch
en de videokaart kan het heel goed wel aanliggen misschien... of de HD, of het mobo, of de voeding
bla bla bla
iemand ideeen?