Toon posts:

Vraagje wireless mxstream/ADSL router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit eraan te denken een draadloos dingetje te kopen van E-tech voor €259,--. Op een website heb ik bij de omschrijving zien staan dat ie o.a. QuakeIII ICQ, MSN en
nog een paar spellen compatible is. Wat wordt hier precies mee bedoeld dat ie compatible is met die spellen???

Verwijderd

Topicstarter
jaja, ik weet dat icq en msn geen spellen zijn :7

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

dat ie dat toestaat. heeft met de ingebouwde firewall te maken, maar meestal kan je dat wel instellen.

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Hint : gebruik de search |:(, want zoals je hier al kan lezen :

[topic=454735]

heb ik ervaring met dat ding, maar als MXStream router kreeg ik hem niet aan de praat. Nou ben ik zowieso niet echt een ADSL expert maar dat ding gebruiken als MXStream router zou niet moeilijk mogen zijn, maar t'is mijn niet gelukt :?.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 11:18 schreef MaDDo het volgende:
Hint : gebruik de search |:(, want zoals je hier al kan lezen :

[topic=454735]

heb ik ervaring met dat ding, maar als MXStream router kreeg ik hem niet aan de praat. Nou ben ik zowieso niet echt een ADSL expert maar dat ding gebruiken als MXStream router zou niet moeilijk mogen zijn, maar t'is mijn niet gelukt :?.
Eh... Als je goed leest kun je zien dat mijn vraag betreft wat die ondersteuning van die spellen betekent |:( |:( |:(
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

compatible hier betekend dat hij (de router) tcp/udp packets door laat op die porten (die de spel/app nodig heeft) zodat die spellen werken zonder/of weinig instellingen

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 18:54 schreef Meteorite het volgende:
compatible hier betekend dat hij (de router) tcp/udp packets door laat op die porten (die de spel/app nodig heeft) zodat die spellen werken zonder/of weinig instellingen
Aha, hier heb ik wat aan, thanx :)

Verwijderd

Je kan ook port 27015 bijv open zetten en dan is ie Half-Life (dus ook counter-strike) compatible :D
Maar voor Quake, MSN en ICQ hoef je dat dus nie meer te doen :)
Pagina: 1