Toon posts:

Zelf UTP maken hoe? (inkorten van UTP kabel)

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste tweakers als ik heb een netwerk hier he maar als ik nou een telange UTP kabel heb en ik wil hem zelf inkorten is daar dan een speciale machine ofzo? dat je een plugje aan de ene kant legt het draadje aan de anderen kant en je em zo weer normaal doet als je em knipt of heb je er een tang voor?

Hoe kan je het het beste maken

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:34
Aan het aantal posts van jou te zien had je de FAQ Network Troubleshooting ook wel ff kunnen lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 07:33 schreef Westereinder het volgende:
Aan het aantal posts van jou te zien had je de FAQ Network Troubleshooting ook wel ff kunnen lezen.
Nee maar daar staat niet in hoe je het het beste kan doen (waarmee)

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 09:46

Super_ik

haklust!

je kan het t beste doen met een speciale tang voor rj45 stekkers, hiermee kun je de draad doorknippen en strippen, dan ff volgens de faq de draatjes goed je je rj45 stekkertje frotten en met de zelfde tang goed dichtknijpen.

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-04 10:20

MRic3

Of praat ik weer poep?

Niet kijken nar kleuren wat iedereen zegt maar de 'oude' orginele stekker namaken, dan weet je zeker dat het goed zit. De kleuren combi's zijn niet universeel maar als je hem hetzelfde maakt zoals het nu zit.. dan zal het wel werken... Het is wel een piel werk hoor.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:43

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hoe korten we een kabel in:?
Simpel men neme de schaar en knippen op de plek waar je wilt.
Vervolgens zet je met een RJ-45 tang een nieuw plugje erop.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.