tJa net zoals bijna elke grootverbruiker bij Chello ben ook ik geschokken. Al 3 vrienden van me hebben een brief gehad datze tot de Top300 behoren.Ik denk dat ik buiten de gevarenzone zit maar toch ben ik bewuster geworden.
Nu weet ik wel wat een filmpje of iso'tje downloaden kost qua dataverkeer.
Maar hoeveel verbruikt het surfen zoals ik echt heel wat uurtjes doe per dag..? En kom nou niet met "dat kost helemaal niks aan bandbreedte", want volgens mij is dat echt niet zo met al die plaatjes en flash etc. op de hedendaagse sites.Wat ik erook onderversta is af en toe journaal kijken, af en toe streaming mp3'tje af en toe half uurtje mutli-playen in RTCW , en af en toe WinMX draaien.
Is 425 mb/dag redelijk om vanuit te gaan?
Nu weet ik wel wat een filmpje of iso'tje downloaden kost qua dataverkeer.
Maar hoeveel verbruikt het surfen zoals ik echt heel wat uurtjes doe per dag..? En kom nou niet met "dat kost helemaal niks aan bandbreedte", want volgens mij is dat echt niet zo met al die plaatjes en flash etc. op de hedendaagse sites.Wat ik erook onderversta is af en toe journaal kijken, af en toe streaming mp3'tje af en toe half uurtje mutli-playen in RTCW , en af en toe WinMX draaien.
Is 425 mb/dag redelijk om vanuit te gaan?