Ten 1e ik heb de search gebruikt, maar heb helaas geen bevredigend antwoord gevonden. Ik ben van plan om 'n ATi Radeon VE (Retail) aan te schaffen, omdat deze kaart goed zou zijn vanwege z'n tv-out. Ik heb momenteel 'n GForce 2MX in m'n DiVX/capture bak zitten, maar die kaart geeft (zoals bekend) 'n brakke tv-out. Ik kan m'n S-VHS uitgang alleen maar gebruiken in NTSC mode, anders krijg ik niet eens kleur 
Hoe zijn jullie ervaringen, wat de tv-out betreft, van deze ATi kaart
Ik heb in sommige topics gelezen, dat die zwarte balken geeft, maar is dat ook bij 't "gewone" desktop-scherm
Ik sluit 'm in 1e instantie aan op m'n 82cm 4.3 tv & in de toekomst op 'n 92cm 16.9 tv.
Kan hij ook gewoon opstarten, zonder dat je er 'n VGA-monitor eraan hoeft te hangen
En last, but not least, kan die goed overweg met DiVX, maw heeft die niet dezelfde problemen als de Matrox kaarten, zodat je 'n speciaal tooltje moet gebruiken
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik sta op 't punt om deze kaart aan te schaffen.
Hoe zijn jullie ervaringen, wat de tv-out betreft, van deze ATi kaart
Kan hij ook gewoon opstarten, zonder dat je er 'n VGA-monitor eraan hoeft te hangen