Toon posts:

[Toetsenbord] RechterALT is nu ook linkerCTRL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe het is gekomen... maar als ik mijn rechter ALT aansla, dan slaat die dus ook de linker CTRL aan! Da's behoorlijk vervelend, is dit hardware probleem te verhelpen?

• CasGas
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:05

CasGas

.

Toevallig "rare" software geinstalleerd?

Anders is je TB waarschijnlijk gewoon kapoet.

Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |

Verwijderd

Draai je toevallig ME? is volgens mij een bekend probleem, want mijn lay-out was ook helemaal omgedraaid (@ = umlaut??)

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-08 22:10
Ik heb dat ook! Alleen dan in Windows 2000 Pro

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-06 19:40
misschien heeft een of andere software de indeling van je toetsenbord onder windows veranderd. Misschien is dat het probleem.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:14

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als je een nederlands TB hebt [dus de @ links van de 1] moet je hem ook zo instellen.
Heb je de @ boven de 2 staan, is het waarschijnlijk een VS 101 toetsenbord.
Dit doe je onder land instellingen in je config scherm

Verwijderd

Topicstarter
Nou het was opeens eigenlijk, ik heb verder geen andere software erop gezet en draai gewoon windows 2000 pro. Ik denk dus dat ie 'gewoon' kaput is. jammerrrrr :(

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Da heb ik nou ook, bij win xp, mar da had ik bij win98 ook al, heb de toetsenbord instellingen al heel vaak gecontroleerd of die wel goed staan, daar ligt het dus geloof ik nie aan
dus ik heb eigenlijk de zelfde vraa vraag als de topicstarter, hoe verhelp je dit??

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:54

Super_ik

haklust!

is een feature van windows
alt+delete :+

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:02 schreef Pluisje het volgende:
Da heb ik nou ook, bij win xp, mar da had ik bij win98 ook al, heb de toetsenbord instellingen al heel vaak gecontroleerd of die wel goed staan, daar ligt het dus geloof ik nie aan
dus ik heb eigenlijk de zelfde vraa vraag als de topicstarter, hoe verhelp je dit??
En je hebt dit ook met andere toetsenborden?

Ik zou toch voor de zekerheid je toetsenbord verwijderen bij de toetsenbord instellingen en vervolgens rebooten, zodat hij hem opnieuw detect.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Op woensdag 03 april 2002 21:42 schreef Aikeleer het volgende:

[..]

En je hebt dit ook met andere toetsenborden?

Ik zou toch voor de zekerheid je toetsenbord verwijderen bij de toetsenbord instellingen en vervolgens rebooten, zodat hij hem opnieuw detect.
ik heb het nog niet geprobeerd of het ook bij andere toetsenborden is, verwijderen van de toetsenbord instellingen zodat ie hem op nieuw detect is nog nie eens zo'n slecht idee, ga het mischien wel eff proberen.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Pagina: 1