Toon posts:

Nieuwe Topic voor dit forum ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan er niet een site-check gedeelte in dit forum ?
Denk toch dat er genoeg mensen daarin geinteresseerd zijn, zowel beide kanten.

Zo ja, mooi, ik ben benieuwd.
Zo nee, waarom eigenlijk niet, is toch geen moeite ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Daarvoor is http://www.sitechecks.nl in het leven geroepen.

De kwestie "Sitechecks of niet" is hier in het verleden al vele malen besproken, ik denk dat hiervan nog wel het een en het ander terug te vinden is in de search.
(ik kan je zo niet vertellen wat daar de exacte conclusie van was)

[edit]
Wat ik bedoel te zeggen is dat de discussie al eerder uitgebreid gevoerd is en dat hieruit de conclusie was: geen sitechecks meer.

Er lijkt me dan ook niet echt aanleiding om de discussie overnieuw te doen. :)
Als er iemand met een linkje kan komen met een van die discussies dan graag.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Vroeger was het toegestaan hier en was er geloof ik zelf een apart forum voor. Er bleek echter dat veel te veel mensen gewoon even hun site wilden laten bekijken en niet investeerden in moeite voor andermans sites. Daardoor bloedde het een beetje dood. www.sitechecks.nl is een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Voor de volledigheid nog even een quote:
Door Tom (HGA Devschuur®) - donderdag 22 maart 2001 19:35
Ik geloof best dat er genoeg mensen zijn die er willen modereren, maar het werkte gewoon niet zoals het eerst was. 80% van de sites waren gewoon onzin, het was gewoon spam om aan bezoekers te komen. Sitechecks is gewoon een plek waar je makkelijk een hoop mensen naar je site kan laten komen, want GoT is gewoon een erg druk forum.
Sterk modereren deden we al, dat hielp gewoon _niets_. Er bleven kinderen komen die graag hun site onder de aandacht brachten. In die tijd konden ze veel beter een goede (online-)cursus lezen om een beetje meer te weten te komen over webdesign.

Wij konden er niet meer aan doen dan dat we deden, en daarom is sitechecks weg.
Ben helaas de URL van dit topic even kwijt, maar veel interessants stond er verder niet in :P.

Overigens zie ik dat het Sitecheck forum vroeger de id van het huidige Themaforum had.. Interessant :).

Het systeem zoals het op Sitechecks.nl zit blijkt echter redelijk te werken; je kunt daarom daar terecht.

Het blijkt dat het wel moeite is om zoiets hier goed draaiend te houden, als gevolg van spam en mensen die te beroerd zijn ook eens andermans site te beoordelen.