Ik denk dat je het beste de lijnen [binnenlijnen] wat dikker kan maken, zodat je dat "staan" kan laten.
Verder moet je gewoon de buitenlijnen aanhouden..
SIM-PEL
Verder moet je gewoon de buitenlijnen aanhouden..
SIM-PEL
Op een paar punten de buitenlijnen niet uitzagen? Lijkt mij de enigste manier
Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk - Blubhub - IOS app om je aquarium bij te houden
Ja, je kan "bruggetjes" laten staan, dan krijg je dit effect. Ik vind het net zo mooi als het eerste logo.
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
en dan later bruggetjes weer zwart verven... of je kunt em gewoon helemaal uitzagen en dan het uitgezaagde deel op het plexiglas lijmen...
-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-
Je kan: de lijnen uitzagen, (met bruggetjes)
de zwarte lijnen wat dikker maken en het witte gedeelte uitzagen.
de zwarte lijnen wat dikker maken en het witte gedeelte uitzagen.
Of je zaagt natuurlijk niet de lijntjes, maar het binnenwerk uit (beter plaatje om mee te beginnen is hard nodig, maar ik kon zo snel niks vinden
)...

... en dan alles wat rood is wegdremelen. Volgens mij hoef je bij dit logo geen extra bruggen toe te voegen om dit ontwerp te kunnen maken.
Plexiglas d'r achter en je hoeft je ook om de breedte van de bruggen geen zorgen te maken. Geen plexiglas == vragen om moeilijkheden, volgens mij, bij een beetje stevig metaal hoef je d'r nog steeds maar 1 keer goed tegenaan te lopen en je kan je kast wegfl*kkeren.
Dat lijkt me niet de bedoeling. Nou ja, succes!

... en dan alles wat rood is wegdremelen. Volgens mij hoef je bij dit logo geen extra bruggen toe te voegen om dit ontwerp te kunnen maken.
Plexiglas d'r achter en je hoeft je ook om de breedte van de bruggen geen zorgen te maken. Geen plexiglas == vragen om moeilijkheden, volgens mij, bij een beetje stevig metaal hoef je d'r nog steeds maar 1 keer goed tegenaan te lopen en je kan je kast wegfl*kkeren.
Dat lijkt me niet de bedoeling. Nou ja, succes!
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dat hangt van de sterkte van het materiaal af. Je kunt eerst een stuk of tien bruggetjes laten staan en als het geheel nog sterk genoeg is haal je er gewoon een paar weg.Op maandag 01 april 2002 23:52 schreef webkabouter het volgende:
hoe dik of breed (ism aar hoe je het ziet) moeten deze bruggetjes minimaal zijn iemand ervaring?
Proberen maar tot hij stuk is...;)
Nee, ik ben niet dyslectisch dus typefouten kan je me rustig aanrekenen.
Pagina: 1