dikzak
Je kan veel zeggen, maar we keken wel en hij was wel gaaf ...
LoL
LoL
De meeste mensen deugen!
Haha, heel grappig. 
Het is dat ik er al eentje had, anders was ik waarschijnlijk lichtelijk teleurgesteld.
Ben benieuwd hoeveel we nog van dit soort 1 april topics tegen gaan komen.
Het is dat ik er al eentje had, anders was ik waarschijnlijk lichtelijk teleurgesteld.
Ben benieuwd hoeveel we nog van dit soort 1 april topics tegen gaan komen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Weet je ZEKER dat ze vandaag open zijn
Het is toch een soort van zondag ofzo..
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Matrox die z'n kaart aankondigd?
Niet op voorraad.
Verwijderd
Op maandag 01 april 2002 01:47 schreef Gianni Rombios het volgende:
Weet je ZEKER dat ze vandaag open zijnHet is toch een soort van zondag ofzo..
als het echt zo was, had ik m zeker gehaald. wil nogsteeds wel s stoeien met zo'n radeon. trueform lijkt me
nou ja hoor, 
lol
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
fock ik kreeg al hart kloppingen toen ik de topic naam zag van JIPPIEEEEEEEEEEE en toen GRRRRRRRRRR
same hereOp maandag 01 april 2002 09:55 schreef Jeff_P het volgende:
fock ik kreeg al hart kloppingen toen ik de topic naam zag van JIPPIEEEEEEEEEEE en toen GRRRRRRRRRR
k was wel opgelucht.. als je een tijdje terug je radeon voor 225 euro gekocht hebt wil je dit het liefst niet zien
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Verwijderd
BAH, denk ik net ff mooi een deal te regelen via de Dbyte is het 1 april.
wel een originele grap verder.
wel een originele grap verder.
FUCK A DUCK!
Dat is niet leuk meer, ik dacht het echt.. terwijl ik voor dat bedrag een tijdje terug een R7500 heb gekocht.
Dat is niet leuk meer, ik dacht het echt.. terwijl ik voor dat bedrag een tijdje terug een R7500 heb gekocht.
🌞🍃
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()