Toon posts:

Startpagina die niet wil wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is een starpagina bij mij genesteld die ik maar niet verwijdert krijg. Zelfs niet door het register te wijzigen.
Ik wijzig ververs en hij is weer terug. Er is geen programma aktief bij het opstarten. Al temp bestanden al geleegd.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#16
En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez/cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. worden actief geweerd. Dit is vanwege mogelijke aansprakelijkheid van GoT en T.net. Onder warez verstaan we alle niet legale vormen van software, dus alles behalve shareware en freeware. Cracks en hacks zijn programma's waarmee je beperkende factoren van trial/light en/of shareware haalt. Deze zijn ook niet toegestaan. No CD-patches, een stukje software zodat je een spel/prog/whatever kan gebruiken zonder cd: not allowed ! Ook al heb je zelf de originele CD. Op originele CD-hoesjes zit ook copyright, deze aanbieden of erom vragen mag dus ook niet.
GSM unlockers worden ook niet getolereerd, ook al is de legale status van het unlocken niet helemaal duidelijk. Virus builders, DDOS tools, ICQ bombers en andere script kiddie meuk is niet toegestaan. Linken naar sites waar warez cracks/no-cd patches/serials/sim-lock unlockers etc. etc. op staan valt hier ook onder de verboden. Ook het terloops noemen, of vragen van een e-mailadres of ander communicatiemiddel willen we niet zien. Als je twijfelt over de legale status, vraag het eerst aan een mod of admin voor je post.

Posten van een van bovenstaande levert je een Officiële Waarschuwing op. "Ik wist het niet" is geen excuus. Wij begrijpen ook wel dat er op het net zat te krijgen is en dat menigeen een of meer illegale zaken heeft. Dat is ieders eigen verantwoordelijkheid, GoT willen we erbuiten houden. Over bovenstaande ver- en geboden en overtreding daarvan wordt NIET gediscussieerd.
SIM-PEL.

Verwijderd

Topicstarter
SIM-PEL.
????

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 01 april 2002 00:56 schreef we4them het volgende:

[..]

????
Ik zie dat je je bericht al hebt gewijzigd. Is het niet gewoon in te stellen via Extra -> Internet-opties, of denk ik nu te makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet gewoon in te stellen via Extra -> Internet-opties, of denk ik nu te makkelijk.
Was het maar waar. Het is een of ander programmatje dat de startpage in het registry blijft wijzigen.

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op maandag 01 april 2002 01:01 schreef we4them het volgende:
Was het maar waar. Het is een of ander programmatje dat de startpage in het registry wijzigt.
Adaware al gedraaid? Met dit programma kun je spyware van je pc verwijderen.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
ga effe naar start > uitvoeren en typ in "msconfig"

ga dan naar de tap opstarten en vink het programma uit dat het nodig vind om jouw startpagina steeds te veranderen. als ie niet in dat lijstje staat, weet ik het ook nie.

• Oblii
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Oblii

kijk even met regcleaner wat opgestart wordt

bij iemand die ik tegenkwam werd standaard "winn321.exe" geladen oid, en die gooide steeds de startpagina met popups etc erin.

But I don't care, I'm in a hurry going nowhere

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 00:34
als je NT/2000 of XP hebt kan je ook even kijken bij de draaiende processen.
Wellicht zie je daar ook vreemde dingen tussen zitten. Kan je altijd ff zoeken waar die .exe uithangt en deleten natuurlijk. Typisch stukje spyware heb je te pakken.

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

Verwijderd

Topicstarter
Adaware[/url] al gedraaid? Met dit programma kun je spyware van je pc verwijderen.
Adaware heeft niets kunnen vinden...

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is verholpen. Via Norton Antivirus 2002 laatste update. En daarna zelf registry veranderen.

:) *D
Pagina: 1