ervaringen met Coolermaster DP5-7H53F--0C ??

Pagina: 1
Acties:

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Heeft iemand ervaringen met deze koeler? Ik denk er over om deze te kopen omdat ie variabele toeren heeft, maar ik wil graag weten hoe hij presteert en hoe hij combineert met een opgestookte CPU.
Ik wil een Cel1200 naar 1600+ krijgen ...

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 00:28 schreef Chemist het volgende:

Ik wil een Cel1200 naar 1600+ krijgen ...
Je kunt wel goeie koeling hebben, maar van een intel-cpu kun je dus never nooit niet een AMD maken hoor :+

I reject your reality, and substitute my own.

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Er staat toch ook niet XP bij ... :P

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Epsilon

post dan even een picje voor de luie tweakers hier
*sorry :P*

Maar of je die celly zo hoog krijgt is maar de vraag. Als je dat doet moet je dat met een peltier doen. Dan zit je vast aan een zware alpha koeler, of waterkoeling. Een 80watt pelt is wel genoeg voor die proc, dat is namelijk niet zo'n heethoofd

Verwijderd

[behulpzame modus]
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/map/dp5-7h53f-0c.jpg
[/behulpzame modus]

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met deze koeler maar ik weet wel wat Coolermaster niet echt high - end koelers maakt behalve dan die koperen met heatpipe's (zit ook een fan op die 7000 toeren draait). Maar misschien is het voor een Celeron wel voldoende die dingen zullen waarschijnlijk een stuk minder warmte produceren als een Athlon XP

Verwijderd

Maar misschien is het voor een Celeron wel voldoende die dingen zullen waarschijnlijk een stuk minder warmte produceren als een Athlon XP
tjah..... maar een AMD blijft mooier als een Intel >:)
Pagina: 1