Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Je kunt wel goeie koeling hebben, maar van een intel-cpu kun je dus never nooit niet een AMD maken hoorOp maandag 01 april 2002 00:28 schreef Chemist het volgende:
Ik wil een Cel1200 naar 1600+ krijgen ...
I reject your reality, and substitute my own.
Er staat toch ook niet XP bij ...
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
post dan even een picje voor de luie tweakers hier
*sorry :P*
Maar of je die celly zo hoog krijgt is maar de vraag. Als je dat doet moet je dat met een peltier doen. Dan zit je vast aan een zware alpha koeler, of waterkoeling. Een 80watt pelt is wel genoeg voor die proc, dat is namelijk niet zo'n heethoofd
*sorry :P*
Maar of je die celly zo hoog krijgt is maar de vraag. Als je dat doet moet je dat met een peltier doen. Dan zit je vast aan een zware alpha koeler, of waterkoeling. Een 80watt pelt is wel genoeg voor die proc, dat is namelijk niet zo'n heethoofd
Ik heb geen ervaring met deze koeler maar ik weet wel wat Coolermaster niet echt high - end koelers maakt behalve dan die koperen met heatpipe's (zit ook een fan op die 7000 toeren draait). Maar misschien is het voor een Celeron wel voldoende die dingen zullen waarschijnlijk een stuk minder warmte produceren als een Athlon XP
Verwijderd
tjah..... maar een AMD blijft mooier als een IntelMaar misschien is het voor een Celeron wel voldoende die dingen zullen waarschijnlijk een stuk minder warmte produceren als een Athlon XP
Pagina: 1