Toon posts:

3 Joysticks, Welke is de beste?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, nog fijne paasdagen!
Ik wilde morgen een nieuwe joystick bestellen, want ik was vandaag bij m'n neef en het is toch wel stoer om met zo'n pretpook te vliegen in FS2002 enz..
Maar nu zijn er 3 joysticks waar ik van denk: Oh, dat zijn leuke speeltjes. Maar nu wil ik graag weten welke het beste is. Ik heb het over de MS Sidewinder FF Pro, de MS Sidewinder FF 2 en de Logitech Wingman Strike Force 3D.
Ik heb de search al gebruikt, maar ik ben niet echt tot een goed oordeel kunnen komen, en ik had graag wat meningen van mensen die een van deze hebben.
Als er eventueel andere Joytsticks zijn, die beter zijn, vertel het me dan :)

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zondag 31 maart 2002 23:58 schreef Alfa_V6_Savali_Man het volgende:
Hoi allemaal, nog fijne paasdagen!
Ik wilde morgen een nieuwe joystick bestellen, want ik was vandaag bij m'n neef en het is toch wel stoer om met zo'n pretpook te vliegen in FS2002 enz..
Maar nu zijn er 3 joysticks waar ik van denk: Oh, dat zijn leuke speeltjes. Maar nu wil ik graag weten welke het beste is. Ik heb het over de MS Sidewinder FF Pro, de MS Sidewinder FF 2 en de Logitech Wingman Strike Force 3D.
Ik heb de search al gebruikt, maar ik ben niet echt tot een goed oordeel kunnen komen, en ik had graag wat meningen van mensen die een van deze hebben.
Als er eventueel andere Joytsticks zijn, die beter zijn, vertel het me dan :)
Gewoon muis en toetsenbord :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 00:00 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

Gewoon muis en toetsenbord :Y)
Nou, met FS2002 is dat toch niet zo fijn :D

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 01:04

klaaz

it's me!

Heb hier de MS ff pro. Al een jaar of drie. Bevalt prima. Alleen de speling rond de middenstand is wel een beetje irri, vooral in de flightsims.

Wil je echt FS spelen dan kun je wellicht beter een normale stick kopen. De saiteks schijnen veel waar voor hun geld te geven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net op de Saitek site de Cyborg 3D Force, ook heel mooi ding :9~
Maar ja, zijn die beter qua FF en grip als de eerder genoemde?

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef er een klein schopje aan ;)

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-07 07:50
voor fs2002? wat d8 je van een ch virtual pilot pro f zo?

Verwijderd

Topicstarter
Niet alleen vor Fs2002, ook voor andere spellekes :D

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:50

ko9

ik heb hier de FFB2 en vin het echt een perfect ding. Alles makkelijk in te stellen en supergoeie ffb-effecten

Verwijderd

sharkzor schreef op 01 April 2002 @ 09:43:
voor fs2002? wat d8 je van een ch virtual pilot pro f zo?
en waar is die ergens te koop, in ieder geval een stuk goedkoper dan die andere stuurtjes, misschien zijn die wel mooier, maar kosten dubbel... wat zeg ik... bijna 3,5 keer zoveel.

dus je zou me heel erg blij maken als je me kan vertellen waar ik die kan halen, want ik wist dat deze er waren, maar kan ze in nederland nergens vinden

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-08 06:35
8)7

[ Voor 88% gewijzigd door Animal op 21-06-2003 21:13 ]

Verwijderd

Animal schreef op 21 juni 2003 @ 21:12:
8)7
tja valt te proberen toch :*) misschien leestie het nog wel, kandie me het vertellen
Pagina: 1