Veel suc6, ennehm regel een digicam (als je die niet zelf hebt) voor als ie af is, zodat we het dan niet met webcam pics moeten doen
\_Specs_/
de DIGI ROB DE TUINMAN!
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
GoT a clue? Specs
En dat zou ik net gaan typen dus....Op zondag 31 maart 2002 23:44 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Je toetsenbord water geven
![]()
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Press F1 of mow lawn to continue
Gaat toch nooit lukken, namaak gras wel...
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Verwijderd
2. Water in je toetsenbord? Zeker weten?
3. Je moet (als het je lukt) je gras bij gaan houden en dus knippen. Lijkt me met zo'n kleine tussenruimte niet erg prettig.
Verwijderd
whats next, de bovenkant van de computer als moestuin? als echte
* T. van Beek stay's tuned
http://flickr.com/photos/itommy/
Verwijderd
/me ken er nie in!
/edit woei, kijk die tijd
/edit2 forget what i said, sinds 00:00 kan ik ook in de HK
er gaan een wereld voor me open
Misschien heeft ie gedronken (zoals ...hik.. ik nu ..hik..)Op zondag 31 maart 2002 23:42 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Jij moet naar bed volgens mij...
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
(of wacht nog 10 jaar en spaar
Verwijderd
en zo stond er een generatie casekweekers, 23* is inderdaad een lekkere temp om van alles bij te kweken (/me doet niet aan druqks)Op maandag 01 april 2002 00:02 schreef Vrieskerel het volgende:
hm... een grote bay voorzien van een lade, en daarin WIET kweeken.. Temp is redelijk tot goed. Kunstmatig licht inbouwen en hoppa
(of wacht nog 10 jaar en spaar, en koop een organische pc, daar zal alles wel beter op /in groeien)
wie zegt dat hij geen kunstgras wil gebruiken
iedereen neemt meteen aan dat hij echt gras wil
ik had meteen van, tja het zou kunnen. Ik dacht eigenlijk meteen aan kunstgras...
Verwijderd
Ik heb persoonlijk liever een ander soort grasOp maandag 01 april 2002 00:10 schreef epsilon het volgende:
omg?
ik had meteen van, tja het zou kunnen. Ik dacht eigenlijk meteen aan kunstgras...
Wiet genaamd
Edit: was door de drugsveslaafde hiero allang geopperd denk dat ik maar ga slapen
Verwijderd
Op maandag 01 april 2002 00:10 schreef epsilon het volgende:
omg?
kun je kunstgras zaaien dan?ik ga volgende week een keer beginnen met zaaien
btw. ik ga morgen mais verbouwen in een overgebleven removable hhd tray. kan ik hier gewoon een (spaar)lamp op richten of heb ik daar een speciale lamp voor nodig?
ik sloop alles knoppie eraf ik laat er gras op groeien en ik zet de knopjes weer terug.. moet lukken toch en ja kunst kan wel maar is weer zo makkelijk.. plakkie kunstgras in de goede maat snijden en klaar .. ik wil ECHT gras
helemaal gek !Op maandag 01 april 2002 00:32 schreef webkabouter het volgende:
Ditis geen 1 april grap maar een echt idee. Ik heb hiern og een oud toetsenbord liggen waar ik toch niks meer mee doe dus ik dacht:
ik sloop alles knoppie eraf ik laat er gras op groeien en ik zet de knopjes weer terug.. moet lukken toch en ja kunst kan wel maar is weer zo makkelijk.. plakkie kunstgras in de goede maat snijden en klaar .. ik wil ECHT gras
[idee]Laat gras aan de onderkant van je pc kast groeien[idee] © firecow !
Canon EOS 80D En wat glaswerk
I like it!
\_Specs_/
Nou ik ga maar eens onder de wol. Moet vandaag nog een hoop modden, heb al een window in me kees en vandaag ga ik hem zwart verven. Nu maar hopen dat de bouwmarkten van vandaag open zijn (Pasen sux), op deze 2e paasdag vind ik dat deze wel weer open mogen zijn. Maar ja dat zien we vandaag wel, eerst ff
P.S. Dit is geen 1 april grap! (echt waar)
\_Specs_/
Verwijderd
2dingen..
water kan in je TB.. maar zodra er stroom op komt krijg je kortsluiting.. ->>> dan gaat t dus fikken.. dus niet op typen..
en mais verbouwen onder een spaarlamp schiet niet op.. je moet een blauwe planten lamp hebben.. die dingen die ook in de zonnebank zitten..
mzzl WB
Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl
wat een maand :geforceje opgesmoord, Maxtor60gb @ 7200 om zeep
het kan dus wel !
suc6
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Waterkers of cresson , vraag het maar is bij de groente boerOp maandag 01 april 2002 11:23 schreef webkabouter het volgende:
waterkers was da?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
waterkoeling heehehOp zondag 31 maart 2002 23:44 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Je toetsenbord water geven
![]()
serieus lijkt me wel een lache ID
Nog beter: Tuinkers. Dat groeit ook al op een ondergrond van vochtige watten.Op maandag 01 april 2002 11:39 schreef EpiC het volgende:
[..]
Waterkers of cresson , vraag het maar is bij de groente boer
[afbeelding]
Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid
waarom zaaien die niet gras aan de bovenkant, en zetten er een dutch powercow in ??
Verwijderd
maar leuk idee en nog wat natuur ook!
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
NET iets te vroegOp zondag 31 maart 2002 23:41 schreef webkabouter het volgende:
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
En groeit dat? oow ja, tuurlijk, met een UV-lamp
Verwijderd
dude, dat dacht ik vanmiddag ook alOp maandag 01 april 2002 13:29 schreef redbullwaning het volgende:
zou je geen wiet kunnen verbouwens in je pc kast het is daar wel lekekr warm aleen is het daar denk een beetje te klein.
ik zie er alleen niet veel in dit in mijn goede computer te doen
Verwijderd
waarom geen modder? juist wel goed vel beetje zand en dan met de gieter eroverheen. succes zal wel lukkenOp dinsdag 02 april 2002 18:23 schreef T-Mug het volgende:
dat gaat wel groeien (bij mij tenminste) veel stof en heel erug veel kruimels enzovoortdus dat gaat wel lukken (zonder modder)
ideej
misschien later wat andere plantjes erbij.
Verwijderd
Hahah lachen man.
doe ik natuurlijk wel groenten saaien