Verwijderd
Ik begrijp dat je tijdens het opstarten van win98 op 'cancel' drukt of 'escape' toetst als hij om een username/wachtwoord vraagt?
Windows 98 gebruikt nl. default als username voor filesharing de name van de gebruiker die op het station ingelogged is. Deel 1 van de oplossing is dus op je NT bak een user aan te maken met die naam en de juiste rechten. Deel 2 is dan om bij windows gewoon aan te melden met die username.
Windows 98 gebruikt nl. default als username voor filesharing de name van de gebruiker die op het station ingelogged is. Deel 1 van de oplossing is dus op je NT bak een user aan te maken met die naam en de juiste rechten. Deel 2 is dan om bij windows gewoon aan te melden met die username.
Verwijderd
Niet om hezik af te kraken, maar om hem aan te vullen :
Als je inderdaad op de Windows 98 bak de Client for Microsoft networks hebt draaien dan moet je daar inloggen met een account en wachtwoord wat bestaat op die NT4 server.
Let op, hiervoor is het niet noodzakelijk om daadwerkelijk bij het domein aan te loggen, als de credentials maar overeenkomstig zijn.
Suc7
Als je inderdaad op de Windows 98 bak de Client for Microsoft networks hebt draaien dan moet je daar inloggen met een account en wachtwoord wat bestaat op die NT4 server.
Let op, hiervoor is het niet noodzakelijk om daadwerkelijk bij het domein aan te loggen, als de credentials maar overeenkomstig zijn.
Suc7
Het volgende weet ik niet zeker, maar volgens mij kan je ook bij de security settings van de printer de guest account toevoegen. Nadeel hiervan is dan dat iedereen er op mag printen.
Verwijderd
eh? Je herhaalt gewoon datgene wat ik al gezegd had ?Op zondag 31 maart 2002 23:59 schreef MaDDo het volgende:
Niet om hezik af te kraken, maar om hem aan te vullen :
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het voegt niets toe..
Verwijderd
Zeg ik ben ook nie helder meer hoorOp maandag 01 april 2002 00:50 schreef hezik het volgende:
[..]
eh? Je herhaalt gewoon datgene wat ik al gezegd had ?
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar het voegt niets toe..
Sorry dat de reactie zo laat komt, maar ik kon niet eerder.
Ik wil dus niet inloggen en toch kunnen printen via een NT server
Je hoef took niet in te loggen.. lees de 2e (en/of 3eOp woensdag 03 april 2002 21:15 schreef Chopper_Rob het volgende:
Je moet op je NT machine een user aanmaken met de naam waarmee je onder 98 inlogt (Als ie opstart krijg je zo'n naam, password schermpje, DIE naam moet je ook op de NT machine maken) Dan ziet NT hem als geauthoriseerde (toch?) user en kan je printen dat het een lieve lust is.
Pagina: 1