Toon posts:

inbellen bij 12move

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schoonvader heeft een win2000 computer en bij het inbellen naar 12move zijn er problemen.
Wanneer hij gaat telebankieren gaat het goed, en wanneer hij de modem uit de hardware verwijderd en win2000 laat toevoegen dan gaat het wel weer goed (voor een tijdje)

Weet iemand hier een antwoord op?

Verwijderd

Wat gaat er niet goed dan? Werkt het modem niet? Login/pass niet geaccepteerd? Telefoonnummer fout? Vermeld ook even wat voor modem het is etc.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Mja, wat meer meldingen zouden inderdaad handig zijn...
Zelf denk ik dat je dit probleem toch al gauw bij de modemdrivers zou moeten zoeken :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal em eens vragen wat voor modem het is en dan kijk ik gelijk of ik vernieuwde drivers kan vinden

• QBiT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-06 21:32
Een foutcode zou zoiezo geen overbodige luxe zijn. Als je de betekenis/oplossing wil, moet je ff naar www.modemhelp.net gaan, en dan DUN errors.

Het zal idd wel aan je modem liggen. Waarom ? Het nieuwe inbelnummer (0676077777) van 12move word gehost door energis. die lui hebben wat probs met bepaalde modems, zoals motorola sm56 k en webvoxes. Dat is al een aardig tijdje zo, maar ze hebben aan hun kant nog steeds geen oplossing gevonden. Die problemen zijn er echter alleen met oudere modemdrivers. nieuwe downloaden verhelpt het probleem dus.

hoe ik dit weet? we zullen het er maar op houden dat ik goed geinformeerd ben ....