"Is your mother proud of you ?"
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
installeer dan Win98 SE eerst, bijv op C:
daarna WinXP, bijv op D:
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ik weet niet wat voor videokaart je hebt maar ik heb hier geen enkel probleem met Nvidia + XP hoor.
zelf draai ik 98SE op de machines waar ik spellen op speel. (en 2000 op mijn notebook, waar ik over het algemeen niet echt veel op game).
Inderdaad, en die paar FPS die 98 meer heeft in games moet je gewoon op de koop toe nemenOp zondag 31 maart 2002 22:27 schreef IceStorm het volgende:
Doe mij toch echt maar XP hoor. Ik kan met XP iig dagen gamen als ik wil zonder ook maar 1 crash. Ik kan me dat met Win98 niet herinneren.
Ik weet niet wat voor videokaart je hebt maar ik heb hier geen enkel probleem met Nvidia + XP hoor.
Als je bijv. nog gebruik wilt maken van A3d dan ben je het beste uit met Win98Se.
Aap!
WINME heeft een geheugenlek, nog erger dan 98, dus volgens mij niet.Op zondag 31 maart 2002 22:45 schreef Deathraven het volgende:
Win ME blijft voor mij de beste games OS.
Verwijderd
Ik heb nooit crashes bij spellen (of ik moet brakke instellingen gebruiken)
Maar bij 2000/98/ME/98se crashte er altijd wel iets.....
Dus totally XP!!!
Verwijderd
JA....Je bent een tweaker of je bent geen tweaker....echte tweakers krijgen/houden hun systeem stabiel!Op zondag 31 maart 2002 22:39 schreef --boothill-- het volgende:
maar bij vrienden van me loopt het niet lekker..heeft dus weer 98se geinstalled
Ik heb XP er ook op staan voor de rest, dualboot dus.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
of als ik me naam wil veranderen in CS met % er in als spatie...crasht me PC ook...
dus ik kies voor 98se...
Aap!
Verwijderd
Ik zelf speel alle spellen momenteel via Win XP.
Verwijderd
Zijn wij nu de enige hier die win2k gebruiken???Op zondag 31 maart 2002 22:48 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Win 2000 Pro.....nog nooit problemen mee gehad en dat houe we natuurlijk zo
Sa
Verwijderd
Niet zulke problemen als met 98 en/of ME
Verwijderd
Mac OS XOp zondag 31 maart 2002 23:10 schreef Timpie het volgende:
Linux
Doe mij maar XP
voor mij ook XP
dat heeft altijd heel stabiel gelopen met games en proggie's
(volgens mij ben ik van de enige waar dat bij lukt, maar ok)
nu gebruik ik al een hele tijd Windows XP Pro
en dat loopt zeer stabiel, zo goed als perfect
het enige probleem is dat echt de oudere games niet altijd willen draaien onder XP (GTA 2 bijv.
maar voor de meeste zijn wel patches of andere oplossingen te vinden
ik zweer iig bij XP Pro
Aap!
Niet de enigsteOp zondag 31 maart 2002 23:37 schreef Crash-Override het volgende:
voorheen op mijn oudere bak draaide ik ME,
dat heeft altijd heel stabiel gelopen met games en proggie's
(volgens mij ben ik van de enige waar dat bij lukt, maar ok)
Ik moet toch eens gaan rotzooien met XP maar het schijnt een probleem te zijn met een Viper II... ach proberen kan nooit kwaatnu gebruik ik al een hele tijd Windows XP Pro
en dat loopt zeer stabiel, zo goed als perfect
het enige probleem is dat echt de oudere games niet altijd willen draaien onder XP (GTA 2 bijv.)
maar voor de meeste zijn wel patches of andere oplossingen te vinden
ik zweer iig bij XP Pro
En linux is ook leuk voor de echte computer nerd, ik draai op het moment een dual van Me en SuSE 7.2, SuSE zit echt bom vol drivers en spellen, waar echt een aantal hele leuken (en ook een aantal zwaren) bij zitten, bv Tron 3D, je moet een vrij zware machine hebben wil je die met alles op max gaan spelen... en er zitten een hoop cloons tussen, een Warcraft cloon, freeciv natuurlijk...
Nee.Op zondag 31 maart 2002 23:05 schreef The Emperor het volgende:
[..]
Zijn wij nu de enige hier die win2k gebruiken???
Ik vindt Win2k met sp2 ook het beste (game)OS.
XP heeft maar weinig voordelen t.o.v. 2k, maar da's weer
een andere discussie.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Waarom?
Zoals al verteld: WinXP is stabiel en de meeste games doen het erop.
En waarom 98SE erbij? Als je soms wat oudere spellen speeld, kunnen die kuren krijgen op WinXP en in dat geval kun je terug naar Win98 gaan.
En als je oude hardware hebt --> Alleen W98(se). WinXP ism oude hardware kan drivers problemen geven.
🌞🍃
Verwijderd
• op WinXP werken meer spellen.Op maandag 01 april 2002 09:06 schreef TeslaMaster het volgende:
Windows 2000 is de beste als het op stabiliteit aankomt. Ik draai met een TBird 1000 en een GeForce 2 MX, en dat werkt perfect. Medal of Honor Allied Assault werkt goed, UT werkt goed, Max Payne werkt goed enz. enz. Alleen vind ik het jammer dat NFS 3: Hot Pursuit niet werkt onder 2k. (Dat vind ik de beste van de vijf)
• WinXP loopt ongeveer net zo stabiel als win2k
Dus ik vraag me af waarom je dan win2k uitkiest?
🌞🍃
"Is your mother proud of you ?"
XP heeft dat FOKKING irri Mouse Acceleratie, het is uit te zetten, maar ik kreeg nooit mijn good ol' 98/2K mouse feel terug.Op maandag 01 april 2002 09:20 schreef DataBeest het volgende:
[..]
• op WinXP werken meer spellen.
• WinXP loopt ongeveer net zo stabiel als win2k
Dus ik vraag me af waarom je dan win2k uitkiest?
Raar, ik lees dat wel meer. Zou ik soms de enige zijn die daar geen last van heeft?Op maandag 01 april 2002 12:39 schreef Un4GiveN het volgende:
[..]
XP heeft dat FOKKING irri Mouse Acceleratie, het is uit te zetten, maar ik kreeg nooit mijn good ol' 98/2K mouse feel terug.
🌞🍃
Ik heb ook een Logitech muis.. maar heb daar GEEN last van.Op maandag 01 april 2002 12:43 schreef Un4GiveN het volgende:
mijn broertje heeft er geen last van, die gebruikt een Microsoft muis, ik gebruik een logitech. tiz met alle logitech muizen dacht ik.
🌞🍃
Ik denk het wel, XP is altijd wennenOp maandag 01 april 2002 12:41 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Raar, ik lees dat wel meer. Zou ik soms de enige zijn die daar geen last van heeft?
Verwijderd
daar werkt het eax geluid tenminste voor me SBLive!(r)
en je hebt niet zoveel gezeik met foute drivers ed..
en elk spel draait gewoon in 98 ... geen meldingen in de zin van unsupported windows version en al dat soort crap
win98 SE ROELT
maar ik draai toch win2kpro (alleen omdat dan me internetverbinding wat stabieler is)Tsjaa Wanadoo
maaaar mijn fav spel, CS doet niet helemaal lekker onder XP, mouse doet brak en sound doet ook niet zo lekker met a3d en voice is ook niet zo echt supah vandaar dat ik voor CS speciaal 98 SE der nog heb bij staan.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Sommige games performen juist beter op 2000/XP dan op Win98 (als je een beetje bak hebt) (en goede drivers).
Over drivers; de SBLive drivers schijnen niet al te fijn te zijn voor 2000/XP, dan ben je vooralsnog beter uit met Win98.
Een Nvidia kaart hoort gewoon goed te werken onder XP.
Verder lijkt de keyboard afhandeling anders... Sinds ik 2000 draai loopt mijn PC speakertje te piepen bij bepaalde toets-combo's in UT, ik had dat niet in Win98... (en dat vind ik toch wel erg irritant
Dus beste is per situatie anders. Helaas is er geen beste! HAHAHAHA
Verwijderd
Dit komt omdat de Viper II niet meer ondersteund wordt in XP.Ik speel ook in WinME, in XP krijg ik UT niet aan de gang. Ik heb eenP3 500 met 256MB en een Viper II, draai UT op nabij de 60 FPS in 1024*768
Ik heb XP er ook op staan voor de rest, dualboot dus.
Verwijderd
Je moet toch met de tijd meegaan.
Je gebruikt toch ook geen windows 95 meer.
Gewoon het nieuwste
windows xp
redhat 7
Heb je een iets oudere PC (onder 650Mhz) dan zou ik voor 98se gaan.
Daar boven gewoon XP.....heerlijk
Veel stabieler dan 98se, wil je wat oudere games gaan doen en dan met name de dosbased versies, ik noem een WarCraft II en bijvoorbeel pac-man (
Mijn oplossing:
Eigen bak: 2k / XP dualboot
Moeders bak: 98se
Als ik dus naar 98 moet ga ik gewoon remote werken, zij zit er toch niet achter tijdens bikkelnachten enzo
Verwijderd
Verwijderd
Dus Win98 is voor mij het beste!!!!!!
...
Verwijderd
Verwijderd
Of ik hier last van heb, ik heb zelfs mijn boomslang verkocht, want die zoog gewoon onder XP. dat hielp dus niet want met een dualmousman optical van logitech heb ik precies hetzlefde.Op maandag 01 april 2002 12:41 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Raar, ik lees dat wel meer. Zou ik soms de enige zijn die daar geen last van heeft?
de "win98se mouse feel" krijg ik ook niet onder XP
Voor de rest ownz XP gewoon!
Verwijderd
MM9 word binnenkort aan de testbankgelegd