Lite On DVD....Probleem

Pagina: 1
Acties:

• SideBuster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-01-2025

SideBuster

Deka Dirk AH Yeah Vomar Ald!!!

Topicstarter
Hij leest wel CD-Rom en audio maar geen DVD.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-03 20:10

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

misschien is het stiekum een cdromspeler >:)

...

• SideBuster

SideBuster

Topicstarter
Hehe dan hebben ze bi Lite On wel heel erg hun best gedaan, windows ziet hem namelijk als DVD......

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Vertel eens wat meer... Type, omstandigheden, wat je al allemaal geprobeerd hebt (lens schoongemaakt? Windows opnieuw geinstalleerd? etc.)! 't is een beetje moeilijk om zonder info wat op te lossen!

Verwijderd

Speel je hem af onder media player? dat wou ie bij mij ook doen en dan speelt ie hem niet af, maar dan moet je ff andere software proberen, ik gebruik ehm power dvd, dat werkt wel...... tenminste hier

• SideBuster

SideBuster

Topicstarter
Het type is een Lite On 16-48. Aangesloten op de RAID IDE 2 als slave samen met de HP Brander.
In verkenner geeft windows hem aan als DVD station. De regio staat ingesteld op 2.

De speler komt van een vriend van me daar maakte die rare geluiden. Toen ik de DVD had open gemaakt bleek dat er een ringetje aan de bovenkant schuin te zitten met als gevolg dat de disk niet goed geklemd werd en daardoor ging slingeren in de drive. Verder heb ik geen zichtbare mankementen gezien.

• SideBuster

SideBuster

Topicstarter
Hier kan een slotje op........

Blijkt bij nadere inspectie geen Lite On te zijn maar een DHI G40 van Artec. Nog nooit van gehoord overigens. Op de factuur stond wel een Lite On 16x 48x

Verwijderd

Ik heb dus dezelfde dvdrom en ik heb het probleem dat tie niet alle dvds afspeelt. Taxi Driver en Jackie Brown doen het niet bij mij. Ik kan nergens drivers of firmware vinden. Help aub

Verwijderd

Laat maar.... werkt al weer
Pagina: 1