Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Op zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
Ik heb laatste tijd wat rare problemen in UT. Heb het niet in andere spellen dus...
- Vaak valt mijn toetsenbord zomaar uit, kan ik nog wel schieten maar niet lopen|| gebeurt me ook weleens
- Soms zomaar een General Protection Fault || wtf?
- Geluid doet soms krakerig, maar daar heb ik vaker over gehoord... || koop een nieuwe soundcard
Misschien moet ik het gewoon weer opnieuw, kaal, installeren?![]()
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Verwijderd
Gewoon paar vragen, please advise...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
- Ik heb ook weleens, maar dat is incidentieel, bijna nooit last van.Op zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
Ik heb laatste tijd wat rare problemen in UT. Heb het niet in andere spellen dus...
- Vaak valt mijn toetsenbord zomaar uit, kan ik nog wel schieten maar niet lopen
- Soms zomaar een General Protection Fault
- Geluid doet soms krakerig, maar daar heb ik vaker over gehoord...
- General Protection Fault heb ik niet meer sinds ik WindowsXP draai.
- Het krakerige geluid ligt waarschijnlijk aan je SB Live, nieuwe drivers installen van www.soundblaster.com kan wonderen doen.
In mohaa heb ik dat hij door blijft lopen/strafen zelfs als ik de knop loslaat. das irritanter als een niet werkend toetsenbord.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Dat lijkt me idd wel erg slim, als je dat eerst eens probeerd.Op zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
En dat je toetsenbord uitvalt: Drivers misschien?
🌞🍃
En je zou het idd. kunnen proberen om hem een keer opnieuw te installeren.
Ik heb inderdaad ook heel af en toe dat mijn toetsenbord niet meer werkt of beter gezegd, de 'messages' voor invoer komen niet meer binnen in hun modulen of zo.Op zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
- Vaak valt mijn toetsenbord zomaar uit, kan ik nog wel schieten maar niet lopen
Die general protection fault komt bij altijd achter dat toetsenbord gepruts aan. Dan kan ik nog effe een seconde of 10 schieten enzo (niet meer bewegen dus) en dan klapt ie eruit.
.edit
Het komt bij mij meestal voor wanneer ik UT in 'normal' mode speel, dus met normale wapens. Vandaar dat ik maar Instagib ben gaan spelen, daar gebeurt het bij mij namelijk niet bij.
"The fastest code, is the code that is never called."
"The fastest code, is the code that is never called."
Dat probleem met het toetsenbord heb ik dus ook, heb er al een andere aan gehangen --> hielp nietOp zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
Ik heb dit sinds ik XP heb geinstalleerd
Geluid= opgelost
Error = bekend probleem, UT kan werkelijk op alles crashen
Verwijderd
- elke keer als ik geraakt wordt wordt me beeld zwart
- af en toe gaat ie zooooooo traag (soort van lag maar dan langer ook als ik tegen bots speel)
-en af en toe valt me muis uit...zonder foutmelding ofzo
HEEEEEEEEEEL vervelend allemaal
specz
500 mhz
tnt 2
Win2k prof.
(very oldskool pc dus)
daar heb ik dus heel veel last van.Op zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
Shit doesn't happen. Shit is made by assholes.
Verwijderd
Rag in Win2k es op control alt delete midden in een potje UT. Ideaal om t spel ff snel af te sluitenOp maandag 01 april 2002 19:15 schreef You-Suk het volgende:
[..]
Error = bekend probleem, UT kan werkelijk op alles crashenen die meldingen die je krijgt zijn (bijna) onbegrijpelijk
Ikzelf heb ook vage probz. Sinds een week ofzo crasht UT na een tijdje spelen. Het gebeurt onregelmatig, en alleen als ik in Direct3D speel (software rendering geen probleem).
Ik heb zowel de Hercules drivers als de standaard windows drivers geprobeerd, maar het probleem blijft.
Beswel naar dit, had een maand geleden eindelijk Direct3D fullscreen werkend (Via 4in1 geinstalleerd), en nou doettie t weer niet
Verwijderd
Dat keyboardprobleem heb ik dus ook af en toe. En daarna meteeen die General Protection Fault zoals Primal al zei.Op zondag 31 maart 2002 21:33 schreef QuestGamer het volgende:
Draai hier WinXP.
AMD XP 1700+
Geforce 2 MX/MX 400 (32 MB)
Verwijderd
UT doet het ook gewoon zonder ceedee dus dat moet niet uitmaken. ookal zou ik zelf niet weten wat het probleem isOp zondag 31 maart 2002 22:57 schreef Coroner het volgende:
Wel es gekeken of er van die nare krasjes op de CD zaten? Of je wel de juiste configuratie ingeseld hebt? Waar draai je UT op, XP, 98, 2000, etc.?
Gewoon paar vragen, please advise...
Verwijderd
Verwijderd
Ben je net aan het winnen, valt het toetsenbord opeens weg
Soms gebeurt het ook, dat bij het starten van een game, hij gelijk automatisch naar boven gaat kijken en zodra je naar beneden kijkt, de view weer direct naar boven schiet
Dit probleem is wel te verhelpen door een paar keer op
PgUp, PgDn, Home, END te rammen, zodat de view weer in het midden van je scherm staat.
Wat mij ook al een paar keer overkomen is, dat m'n mannetje op een of andere manier gecrunched is. Ik sta dan heel dicht bij de grond en kan maar in een beperkte ruimte lopen.
(Tot aan de intersectiepunten).
Idd. af en toe niet meer kunnen bewegen ed.
Voor dat kraak geluid moet je misschien eens andere drivers proberen (de laatste van de European Creative site misschien), of anders eens proberen je Hardware acceleration van je geluidkaart naar beneden gooien (probeer eens de "Basic" setting).
Bij mij pingt UT ook niet lekker in Win2k.
(nou dat waren wel weer mijn UT posts voor vanavond