Toon posts:

SB Audigy + Win XP + UT ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik speel da spelleke al heel lang.

ik koop een nieuwe pc
een AMD 1700
met het nieuwste er in.

als ik ut speel loopt ut na een tijdje vast

het geluidt piept en ik kan niets anders meer dan RESET IEMADN??

Verwijderd

het ligt iig niet aan je audigy denk ik. check eerder je temp enzo ff. dan nog (als je een VIA hebt) de 4-1 drivers enz... surtjs ff als je zoiets vraagt is al vaak langsgekomen wat je moet doen als aan Athlon niet werkt.

Verwijderd

Topicstarter
is al een topic voor geweest heb je een msi k7t266pro 2 moederbord :> en meerdan 512 mb geheugen en sdram timing op 1 staan etc etc etc en bios versie 3.2 erop ?

anders mail me maar es persoonlijk
parfum@home.nl

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 16:30 schreef Vision_Master_Pro het volgende:
anders mail me maar es persoonlijk
parfum@home.nl
Neeeee! :o

Wij willen ook weten hoe jullie het oplossen, zodat dat weer mooi terug is te vinden in de search. :)
En trouwens, het valt me op dat WEER die SB problemen geeft. Betekend het dat iedereen zo'n geval nou heeft? Of is het gewoon een stuk hardware wat brak werkt? :?
Ik weet het niet, maar ik geloof niet dat het toeval is.. :{

🌞🍃

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 04 mei 2002 16:33 schreef DataBeest het volgende:

En trouwens, het valt me op dat WEER die SB problemen geeft. Betekend het dat iedereen zo'n geval nou heeft? Of is het gewoon een stuk hardware wat brak werkt? :?
Ik weet het niet, maar ik geloof niet dat het toeval is.. :{
We weten niet eens of het wel de SB is, als ik het verhaaltje lees betwijvel ik of het die Audigy is... ik denk eerder idd iets met die via 4-in-1... Mischien is een mobo bios update aan te bevelen...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 04 mei 2002 16:38 schreef White Dust het volgende:

[..]

We weten niet eens of het wel de SB is, als ik het verhaaltje lees betwijvel ik of het die Audigy is... ik denk eerder idd iets met die via 4-in-1... Mischien is een mobo bios update aan te bevelen...
Maar erg vaak zijn er problemen met die SB.. als iemand problemen met UT heeft en die heeft een SB komt het er bijna altijd door, tenminste, dat viel mij op. :)
Het lijkt mij dus helemaal niet zo raar gedacht als er iets mis mee is. Maarja, hoe je het kan oplossen weet ik ook niet.. :(

🌞🍃

• White Dust
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 04 mei 2002 16:42 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Maar erg vaak zijn er problemen met die SB.. als iemand problemen met UT heeft en die heeft een SB komt het er bijna altijd door, tenminste, dat viel mij op. :)
Het lijkt mij dus helemaal niet zo raar gedacht als er iets mis mee is. Maarja, hoe je het kan oplossen weet ik ook niet.. :(
Wat wel het probleem kan zijn is XP, aangezien UT van voor het XP tijdperk is is het niet geoptimaliseerd voor XP... Er zijn meerdere win 9x spellen die het niet goed doen in XP... Ik krijg binnenkort ook XP en zal wel zien of UT het wel of niet doet (heb ook een Audigy op een AMD XP 2000+)

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 04-11 11:53

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

UT draait bij mij als een trein onder XP, maar ik vind dat hij op 98 beter loopt. Hiermee bedoel ik dat de graphics wat soepeler lopen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Pagina: 1