Toon posts:

@HOME :(:(:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, ik heb dus @home, en normaal werkt alles vet snel, maar sinds een tijdje gaat om de dag het kabelmodem van z'n stokkie :(:(:(

het kreng gaat dan met het rf lampje oranje,uit,oranje,uit,enz. zitten knipperen, wat volgens de handleiding initialisation is. Als ik dan na een paar uur weer es kijk dan doet ie dat nog steeds :( Zelfs als ik de UTP kabel eruit ruk, daarna de voeding en vervolgens de voeding er weer in doe, doet hij nog steeds vaag :(

naja, en nu zit ik weer op internet zoals jullie wel kunnen zien ;) maar dat is dus een gigantische uitzondering de laatste tijd :( om nog niet te spreken van de trillende handjes van de ontwennings verschijnselen ;)

iemand ook zoiets gehad? of een goed idee?

alvast bedankt,

Jasper

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik had dat ong. een maand geleden ook heel vaak.. elke dag lag ie dr wel even uit (oranje lampje), en soms gewoon de hele dag. Dr waren werkzaamheden aan het netwerk bleek toen ik de helpdsek maar es belde. Het was ook opeens weer goed. Wel vaag dat ze je helemaal niet op de hoogte brengen van werkzaamheden.

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik heb ook al precies hetzelfde gehad (in Den Bosch). Best balen, mijn modem lag er gemiddeld 3 keer per dag uit! :(

Nou, een weekje aangekeken en toen de helpdesk gebeld. 30 minuten gewacht, luisterend naar een bandje met "geachte @home abonnee, onze wachttijden zijn langer dan U van ons gewend bent ... blabla nagnag"

Toen eindelijk iemand gesproeken. Nee hoor meneer, dat ligt echt aan U. Wilt u kijken of de netwerkkabel wel goed in het modem zit...
Ja DOH :(

Maar goed, ze zouden er wel naar kijken.

Nog 3 keer de helpdesk gebeld. Toen eindelijk iemand die me serieus nam en het echt uit ging zoeken. Even later bellen ze terug om een afspraak te maken om langs te komen zodat ze de boel door konden meten. Prima, alleen jammer dat ze op de dag van de afspraak afbelden omdat ze het te druk hadden.
Het slot van het liedje: alles werkt beter en sneller dan ooit sinds ze afgebeld hebben, dus ik denk dat ze intern gewoon problemen hadden. Gewoon rustig afwachten, of veel klagen >) dan gaat het vanzelf weer over :)

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 02:59

Major Carnage

waki miko Reimu

Mr Edge: dat kan kloppen.. eerst was het ook bagger, toen liep er erg veel door Den Bosch heen, en het had er toen een paar dagen compleet uitgelegen. Nu hebben ze het wat gereorganiseerd en alles werkt lekker nu..

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• Glottis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11-2024
@Sloom heb ik toch weinig goede worden voor.
Voor de vakantie alleen maar gekut met mijn ping (tussen de 200-400ms overdag en 's avonds) terwijl ik toch echt 100ms het hoogste toelaatbare vind...
Nee, er waren geen problemen met het netwerk, of ik dacht dat ze express onderinvesteren in hun netwerk (antwoord; JA!) etc. Tijdens de vakantie heerlijk kunnen interneten (heel Nederland weg) en nu begint het weer kut te worden (heel Nederland thuis), ping 's avonds rond de 150-200, dus binnen een paar weken hang ik weer dagelijks aan de telefoon...
Jammer die fusie met Chello, aangezien Chello's helpdesk niet echt snel is... @sloom zal dat wel kopieren... :(

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

had ik ook de eerste dagen , ik heb toen die
lui opgebeld en hun hebben een nieuwe modem
opgehangen :)

(p.s , dat kost niks , die modem die bij jullie aan de muur hangt , huur je )

Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Pagina: 1