Ik heb dit script:
Het probleem is dat bij het kopiëren vanuit de /temp directory naar de directory waarin ik het wil hebben de naam van het bestand wordt veranderd.
De betsandsnaam komt er ongeveer zo uit te zien:
van listen.pls -> phpTYJSvB
Misschien is dit een beginners vraag maar ik heb gezocht in de search en op php.net en ik kom er niet uit.
PHP:
1
| <?$besta = substr("$bestand", 4);if (is_uploaded_file($bestand)) {move_uploaded_file($bestand, *********real/$path$besta"); echo "Bestand '$bestand_name' met de grootte: $bestand_size bytes is succesvol geupload!";echo "<META HTTP-EQUIV='Refresh' CONTENT='1; URL=../adm/upload.php?in=$in' target='_self'>";exit;}else {echo '<form method="post" enctype="multipart/form-data"><input type="file" name="bestand"><br><br><input type="hidden" name="in" value="clar"> <input type="submit" value="Verzenden" name="submit"></form>';}?> |
Het probleem is dat bij het kopiëren vanuit de /temp directory naar de directory waarin ik het wil hebben de naam van het bestand wordt veranderd.
De betsandsnaam komt er ongeveer zo uit te zien:
van listen.pls -> phpTYJSvB
Misschien is dit een beginners vraag maar ik heb gezocht in de search en op php.net en ik kom er niet uit.