Toon posts:

Norrod en zijn overklok test apparaatje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vandaag bij norrod: "Hebben jullie ook een printje om het voltage op mijn proccesor te verhogen, hij kan niet verder"

Andwoord: "Nee, maar we hebben wel een apparaatje waarmee ze kunnen kijken of de proccesor is overgeklokt"

Nou dit lijkt mij dus sterk, zit er in elke proccesor dan een zekering die bij een hogere voltage dan normaal doorbrand?

Denk het persoonlijk niet wat denken jullie hiervan?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

4POX

Everybody is wired

Vage LUI bij norrod.. Maar goed ik ben zelf ook vaag er daarom kom ik bij norrod.. Maar je bent goed als je kunt zien als je kunt zien of een cpu is overgeklokt...

Ik heb eens een celeron 566 gekocht bij norrod en thuis ontdek ik dat íe onder de coolpasta zat.. en zo levert intels ze niet

Oja,,, Je linkje werkt niet

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Bangmakerij en je weblink werkt niet.

Je kunt het nooit zien, want dan zou er een soort history moeten worden bewaakt in je proc. Dat kan dus niet.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Mijn Athlon 800 koste bij comptechworld f569 maar ik kreeg hem thuis, met krassen op de heatplate. Dat was ook de enige week dat die zo goedkoop was, een week later was die weer f629 maarja whatever...

Verwijderd

Topicstarter
Ik werdt er persoonlijk ook niet echt bang van hoor, ene, namezero licht weer eens op z'n bek!

Oja nog een leuk verhaal, Ik had een CD Brander gekocht bij Rodo en die zou 8x moeten zijn, deze deed het maar op 4x en ik dat ding dus terug gebracht.
Ongeveer een maand later, een colega van mij heel blij, hij : "Heb een cd brander gekocht"
Ik laat eens zien, was het die zelfde, de krasjes zaten nog in het metaal en brande nog steeds op 4x!

Verwijderd

Hmm.
Zover ik weet roept Intel ook dat er transistoren in zitten die doorbranden als je overklockt...

dat doen ze niet voor lul, dat kun je dus testen... Zover ik weet stuurt Norrod zijn cpu's naar Ierland. Ik heb bijna eens een processortje verspeeld op die manier.. Hij kwam terug met de mededeling dat ie was overgeklockt (klopt als een bus, celly 266@448)Maar er was ook iets anders niet goed.. en dat heeft mij gered.

Thanx a lot. Tjee is intel een beetje achterdochtig ofzo?? ;(
Pagina: 1