welke cdrom speler kan een brander van bv. 24 speed bijhouden (als je on the fly kopieert).
(oftewel wat is de beste en snelste cdrom speler).
(oftewel wat is de beste en snelste cdrom speler).
...
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Verwijderd
CAV bedoel je.Op maandag 01 april 2002 14:28 schreef kaazmeurph het volgende:
Trap niet in die mooie snelheden die fabrikanten opgeven. Een 48x cd-rom speler loopt maar ongeveer 20x.
webOS all the way!
Hoor jij op een gebrande CDR(W) dan wanneer het burn-proof systeem in actie heeft moeten komen?Op maandag 01 april 2002 14:19 schreef _JGC_ het volgende:
Bnard: Burnproof kan nog zo handig zijn, maar het is niet lekker voor je audiocd's.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Verwijderd
Waarom pak je dan niet een buffer van 128 Mb?Op maandag 01 april 2002 11:41 schreef Varienaja het volgende:
Ik heb een Plextor24/10/40A en een Pioneer 106S (40x).
De pioneer staat op silent mode, waardoor is slechts nog 20x is. Als ik on the fly brand, dan zet Nero eerst een 64MB buffer vol. Als het branden begint loopt dat buffer eerst langzaam leeg, dan komt de data steeds sneller van de Pioneer af, omdat ie steeds dichter bij de buitenkant van de cd komt.
Meestal heb ik op die manier 1x een ingreep van burnproof. Hij zet de lege buffer van 64MB weer helemaal vol, en gaat dan pas weer verder. Als de Pioneer ietsie sneller was dan zou 't dus moeten kunnen.
Hmmz.. hoe dan? Mijn Nero (5.5.6.4) klaagt: Please enter an integer number between 1 and 80.Op maandag 01 april 2002 19:42 schreef HlpDsK het volgende:
Waarom pak je dan niet een buffer van 128 Mb?
Ik fik zelf alles met een buffer van 256 Mb. Erg ralaxt.
Verwijderd
Jah .. bekend verhaal. Ik heb nog een wat oudere serie 5 Nero. En de reden dat ik niet upgrade is o.a. dat irrinte gedoe.Op maandag 01 april 2002 20:12 schreef Varienaja het volgende:
[..]
Hmmz.. hoe dan? Mijn Nero (5.5.6.4) klaagt: Please enter an integer number between 1 and 80.
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
De gap die ontstaat is zo klein dat je audiocdspeler er gewoon overheen leest. Het is dus absoluut niet merkbaar.Op maandag 01 april 2002 14:19 schreef _JGC_ het volgende:
Bnard: Burnproof kan nog zo handig zijn, maar het is niet lekker voor je audiocd's.
Nee, we bedoelen geen 1x brander hoorOp maandag 01 april 2002 21:20 schreef DinoRacer het volgende:
On the fly brander? dat is toch verleden tijd?
40x lite-on
Hij leest er niet over heen maar corrigeert het.Op maandag 01 april 2002 22:33 schreef PROnline het volgende:
[..]
De gap die ontstaat is zo klein dat je audiocdspeler er gewoon overheen leest. Het is dus absoluut niet merkbaar.
De gap is kleiner dan één enkele bit op een CD heb ik begrepen.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
Zou dit liggen aan de hogere eisen die aan scsi worden gesteld? Of aan de scsi kaart die de processor minder belast? Of zo???Op maandag 01 april 2002 17:06 schreef Hermanvh het volgende:
Als je een SCSI lezer hebt dan performed ie vaak beter dan een IDE lezerVraag me niet waarom, maar dit is mijn ervaring
Verwijderd
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
reserveringshouder Tesla Model 3
Verwijderd
Ik had laatst een cdtje die waar meerdere malen de burnproof had ingegrepen op mijn LiteOn 24x en in de muziek waren allerlei tikken te horen. Vraag me niet hoe maar t wat behoorlijk verracht cdtje. t was ook een goed merk cdtje; TDK 24xOp maandag 01 april 2002 19:24 schreef -Stef- het volgende:
Hoor jij op een gebrande CDR(W) dan wanneer het burn-proof systeem in actie heeft moeten komen?