Zoals de topictitel al doet vermelden. Naast de naam van de serviceprovider staat in hoofdletter G in een hokje. Weet iemand wat dat inhoudt, ik heb namelijk geen idee!
Het zal wel (net als bij mijn Nokia 8310) staan voor een GPRS verbinding. Oftewel, je hebt je GPRS ingesteld op Always Online...kan dat kloppen?
De V66 ondersteund iig wel GPRS dus mijn theorie zou wel eens de goede kunnen zijn, al heb ik nooit zo'n V66 in mijn handen gehad...
De V66 ondersteund iig wel GPRS dus mijn theorie zou wel eens de goede kunnen zijn, al heb ik nooit zo'n V66 in mijn handen gehad...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Idd GPRSOp zondag 31 maart 2002 20:48 schreef B_O_S_S het volgende:
Het zal wel (net als bij mijn Nokia 8310) staan voor een GPRS verbinding. Oftewel, je hebt je GPRS ingesteld op Always Online...kan dat kloppen?
Always online??? Fuck! Weten jullie dat zeker?
Dat is geen probleem, bij GPRS betaal je toch voor het dataverkeer, en dat is er niet zolang je niet gaat wappen ofzo..Op maandag 01 april 2002 00:06 schreef GenetiX het volgende:
Always online??? Fuck! Weten jullie dat zeker?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Dacht al zoiets gelezen te hebben in de handleiding. Alleen de handleiding gaat waarschijnlijk over een oudere softwareversie, dus er stond niets over dat symbool in maar wel over een ander.
Pagina: 1