De pc van mijn broertje heeft een Duron 800 cpu, en vanmiddag liep de pc spontaan vast. Ik denk warmteproblemen ofzo, de cpu koeler had namelijk wat kuren door versleten lagers.
Ik dus van alles proberen zoals, cmos clearen, opstarten met insert. Maar niks hielp. Toen heb ik de koeler en cpu verwijderd en schoongemaakt en nieuwe Artic Silver er tussen gedaan. Ook heb ik de potloodlijntjes over de L1 brugjes uitgegumd.
Maar na dit alles wil de pc nog niet opstarten, het is een MSI KT133 moederbord met een Spire koeler.
Hij heeft ca 1 jaar goed gewerkt!
Ook heb ik op het MSI Dled gekeken, die geeft het volgende aan.
0 - 1 - 1 - 0
Rood - Green - Green - Rood
Dit staat voor Processor Initialization, This will show information regarding the processor e.g. brand name, system bus etc.
oplossing: Please check your vocal vendor
Buiten dit alles werkt de pc nog niet, ik weet nog niet of het 1 jaar garantie voorbij is! Weet iemand nog een mogelijke oplossing.
En hoe lang is de std garantie van AMD
Ik dus van alles proberen zoals, cmos clearen, opstarten met insert. Maar niks hielp. Toen heb ik de koeler en cpu verwijderd en schoongemaakt en nieuwe Artic Silver er tussen gedaan. Ook heb ik de potloodlijntjes over de L1 brugjes uitgegumd.
Maar na dit alles wil de pc nog niet opstarten, het is een MSI KT133 moederbord met een Spire koeler.
Hij heeft ca 1 jaar goed gewerkt!
Ook heb ik op het MSI Dled gekeken, die geeft het volgende aan.
0 - 1 - 1 - 0
Rood - Green - Green - Rood
Dit staat voor Processor Initialization, This will show information regarding the processor e.g. brand name, system bus etc.
oplossing: Please check your vocal vendor
Buiten dit alles werkt de pc nog niet, ik weet nog niet of het 1 jaar garantie voorbij is! Weet iemand nog een mogelijke oplossing.
En hoe lang is de std garantie van AMD