nou bij deze gefeliciteerd
en veel plezier
[topic=455319/1/25]
en veel plezier
[topic=455319/1/25]
Hehehe coolOp zondag 31 maart 2002 19:46 schreef rick_h het volgende:
mod van het mededelingenforum????
nou ik wens hem er veel suc6 mee...
of is het een 1 april grap?
Tis toch geen 1 aprilOp zondag 31 maart 2002 19:46 schreef rick_h het volgende:
Verwijderd
Een vroege 1 april grap danOp zondag 31 maart 2002 19:48 schreef OProg het volgende:
Tis toch geen 1 april![]()
[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 12:01 ]
Like: DUHOp zondag 31 maart 2002 20:19 schreef We Are Borg het volgende:
Een hele mooie 1 april grap...blijkt uit:
1. De manier waarop hij reageerd in het topic in de HK
2. MED modYeah
Zorg je ervoor dat niet te veel modjes warez plaatsen in MED
![]()
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Hij is al geslaagd, want:Op zondag 31 maart 2002 20:19 schreef OProg het volgende:
[..]
Like: DUH
Op zondag 31 maart 2002 19:46 schreef rick_h het volgende:
mod van het mededelingenforum????
nou ik wens hem er veel suc6 mee...
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
🌞🍃
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
tis nog geen 1 april, hij is vanaf heden mod,Op zondag 31 maart 2002 19:45 schreef Tom S. het volgende:
Leuke 1 april grap...
A wise man's life is based around fuck you
Leuke grap, dan. Zonder 1 april.Op zondag 31 maart 2002 20:57 schreef zwelgje het volgende:
[..]
tis nog geen 1 april, hij is vanaf heden mod,
als het nou per 1 april was... tja dan was het een grapje geweest...
nouja medelingen mod... wat stelt dat nou voor?
They made me do it.
Verwijderd
Doh! Moest dat nu al verklapt worden?Op zondag 31 maart 2002 21:00 schreef We Are Borg het volgende:
Zie HK, onze ECHTE hk modheeft al toegegeven dat het grap was...Maar goed, hij is wel okee
Hey, die prutser van de HK is de schuldige hierOp zondag 31 maart 2002 21:04 schreef Vinsane het volgende:
[..]
Doh! Moest dat nu al verklapt worden?![]()
Verwijderd
crew warez forum is (en blijft) ongemodereerdOp zondag 31 maart 2002 21:08 schreef We Are Borg het volgende:
[..]
Hey, die prutser van de HK is de schuldige hierOh jee, wat zeg ik nu....Ik had een mail gestuurd omdat ik mod wilde worden van het crew warez forum, maar na deze uitspraak ben ik bang dat ik het wel kan vergeten
Verwijderd
De FXP-boarden zijn er niks bijOp zondag 31 maart 2002 22:00 schreef nelske het volgende:
Vinsane gefeliciteerd en succes met je zware taak
[..]
crew warez forum is (en blijft) ongemodereerd
Verwijderd
1
2
| Berekende Status Member (Full: Tech + SG + HK) Werkelijke Status Moderator MED |
Precies, vandaag weer eentje van LuNaTiC, over een wannabe-modje.Op zondag 31 maart 2002 22:38 schreef Vinsane het volgende:
[..]
De FXP-boarden zijn er niks bij
BTW: Onderschat de taak van MED-MOD niet hoor, met al die modjes die al die onzintopics openen
Herstel, volledige access na 1 maand (als de proeftijd goed verloopt).Op zondag 31 maart 2002 22:44 schreef nelske het volgende:
Daar kan jij nog helemaal niet in zoals ik al zei!
* zeef heeft je status voor de zekerheid nog even gecontroleerd:
code:
1 2 Berekende Status Member (Full: Tech + SG + HK) Werkelijke Status Moderator MED
Toegang tot CWF krijg je pas 2 maanden nadat je je proeftijd succesvol doorlopen hebt.
Verwijderd
Ik baseer mijn gespeculeer op uitspraken van andere modjes hier.Op zondag 31 maart 2002 22:44 schreef nelske het volgende:
Daar kan jij nog helemaal niet in zoals ik al zei!
Verwijderd
Hmzz, /me had pas na 2 maanden toegangOp zondag 31 maart 2002 22:47 schreef zeef het volgende:
[..]
Herstel, volledige access na 1 maand (als de proeftijd goed verloopt).
Saved by the buoyancy of citrus
hmmzmzOp zondag 31 maart 2002 23:06 schreef Cyphax het volgende:
Zie je de modmeetings al voor je?
"En, kerel... hoest in MED? Alles beetje rustig nog?"
"Ja joh, je hebt er geen omkijken naar... ideaal forum hoor!"
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Deze kennen jullie waarschijnlijk nog wel..Op zondag 31 maart 2002 22:47 schreef zeef het volgende:
[..]
Herstel, volledige access na 1 maand (als de proeftijd goed verloopt).
🌞🍃
Deze blijft gewoon leuk!Op maandag 01 april 2002 08:22 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Deze kennen jullie waarschijnlijk nog wel..
[afbeelding]
Maar hoe kan het dat ItSnows hier wel gepost had, toen die screenshot is genomen was ItSnows pas NET moderator, nog geen maand.
Die proeftijd bestaat nog niet zo erg lang.Op maandag 01 april 2002 08:22 schreef DataBeest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Maar hoe kan het dat ItSnows hier wel gepost had, toen die screenshot is genomen was ItSnows pas NET moderator, nog geen maand.
Verwijderd
wat kan ik er van zeggenOp maandag 01 april 2002 08:22 schreef DataBeest het volgende:
[..]
[afbeelding]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq