Ik heb in een frontje wa schakelaars gezet waarmee ik winamp kan besturen. Het programma wat ik gebruik heet Com'on Winamp. Heb ik gedownload van http://home.hccnet.nl/a.v.lent/nl/software
Hier wat pics (wel niet de beste kwaliteit, maar jah, chello webcam). Ook nog n filmpje!! (Hardcore rulez)(sorry, maar ik had op het moment geen andere muziek om het te demonsteren)
Het begin, gat voor eerste schakelaar zit er in.

Hier 2e schakelaar

Hier zit de helft er al in, en is ook al werkend

Hier zit alles in, nou werkt ie compleet.

ff wa uitleg. Bovenste ledje brand als er een nummer word afgespeelt, knipperd al winamp op pause staat, en is uit als nummer is gestopt. Onderste ledje brand als er een knop word ingeduwd.
De linkse zwarte schakelaar is voor volume up/down. De zwarte ernaast is voor fast forward/rewind. De kleine knopjes (4 onderste) zijn voor (vlnr) --> previous - play/pause - stop - next. De knopjes langs de zwarte schakelaar zijn voor --> shuffle - vis plugin (licht effecten) aan/uit.
Foto van bovenaf, en foto van kastje waar alle kabels aanelkaar zijn gesoldeerd.

Hier 2 foto's van het frontje in mn kast

En hier een overzicht van mn kast. (helaas nog geen bigtower, komt er wel een. Nej, ook nie gemo(l)d, zo ziet ie er veel beter uit
).

Hier nog n filmpje!! (Hardcore rulez)(sorry, maar ik had op het moment geen andere muziek om het te demonsteren)
Wat vinden jullie ervan????
Zoals ik al zei, de foto's zijn k*t (van kwaliteit), maar jah.
Hier wat pics (wel niet de beste kwaliteit, maar jah, chello webcam). Ook nog n filmpje!! (Hardcore rulez)(sorry, maar ik had op het moment geen andere muziek om het te demonsteren)
Het begin, gat voor eerste schakelaar zit er in.

Hier 2e schakelaar

Hier zit de helft er al in, en is ook al werkend

Hier zit alles in, nou werkt ie compleet.

ff wa uitleg. Bovenste ledje brand als er een nummer word afgespeelt, knipperd al winamp op pause staat, en is uit als nummer is gestopt. Onderste ledje brand als er een knop word ingeduwd.
De linkse zwarte schakelaar is voor volume up/down. De zwarte ernaast is voor fast forward/rewind. De kleine knopjes (4 onderste) zijn voor (vlnr) --> previous - play/pause - stop - next. De knopjes langs de zwarte schakelaar zijn voor --> shuffle - vis plugin (licht effecten) aan/uit.
Foto van bovenaf, en foto van kastje waar alle kabels aanelkaar zijn gesoldeerd.

Hier 2 foto's van het frontje in mn kast

En hier een overzicht van mn kast. (helaas nog geen bigtower, komt er wel een. Nej, ook nie gemo(l)d, zo ziet ie er veel beter uit

Hier nog n filmpje!! (Hardcore rulez)(sorry, maar ik had op het moment geen andere muziek om het te demonsteren)
Wat vinden jullie ervan????
Zoals ik al zei, de foto's zijn k*t (van kwaliteit), maar jah.
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Met licht rondom de knopjes.