Klote XP of Klote ATI radeon?!?!?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Crewlz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-04-2024
Ik heb sind kort windows XP op mijn pc gezet maar nu kan ik mijn pc niet meer normaal opstarten.:? Hij start alleen in de veilige modus goed op.|:( Dit is het probleem, als ik mijn pc opstart krijg je een laad balkje te zien in XP (de XP gebruikers weten wat ik bedoel):9. Daarna krijg ik een zwart scherm en geeft mijn moritor de fout NO SIGNAL INPUT. Zoals ik zei hij kan niet kapot zijn want in de pc van mijn broertje doet i het wel :( en onder Win 98 ook. Tevens heb ik een TNT2 geprobeerd met het zelfde probleem. Nu heb ik er een ATI rage pro in zitten en die doet het wel maar hier kun je weer niet mee gamen!! PLEEEEAAAASSSEEE help me!!!! Ik heb geen zin om een nieuwe te kopen.
Ow jah nieuwe drivers werken ook niet:(

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

misschien alle verwijzingen naar eventuele vid drivers uit je registry verwijderen en daarna de radeon opnieuw installen?

misschien kun je dit topic beter laten verplaatsen naar Videoplanken & Beeldkanonnen...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
je refresh staat te hoog?

typisch een user-error volgens mij :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
1. Move.to V&B
2. Een paar leestekens meer kan helpen ;)
3. Klinkt overdreven, maar format c: :?

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

Klote XP of Klote ATI radeon?!?!?!?! wat heeft dat te maken met dat jij zelf de refreshrate te hoog heb staan.

btw. boot ff in veilige modes en installeer ff je monitor of een standaart monitor.

het kan ook liggen aan een progje zoals powerstrip dat de refreshrate hoger zet dan dat de monitor aankan :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> [vb]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1