Mx460 of mx440

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Als goedkope upgrade vna een gf2 gts (en om deze door te spelen naar een andere oudere pc) zit ik aan een gf4 te denken. Wel een mx in verband met mijn zeer beperkte budget.ik weet wel een radeon 8500 of een geforce3 ti200 is beter bla bla bla bla... maar goed daar gaat het mij niet om want daar heb ik toch geen geld voor. En pixel en vertexshader ben ik nog niet mee verwend :9 dus ik zal niet veel missen nog LOL. Als ik meer budget heb wil ik toch weer sneller, met de opvolger van de geforce 4, en oude kaarten weer doorspelen naar andere mensen...

maar goed we dwalen af

welke is beter prijs/kwaliteit? de 440 of de 460?

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik persoonlijk zou zeggen de 440, want als je een beetje rlx merk koopt, clock je die zo op 460 niveau, maar ja die 460 clock je dan zo op (laten we zeggen) "480 niveau". Het is compleet je eigen keus, ikzelf zou voor de 440 gaan.

:D

De meeste mensen deugen!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
HEt klinkt stom, het is absoluut geen flamebait, maar ik denk dat je beter eventjes je GTS erin kunt laten zitten, en dan iets meer geld sparen. Een duurder kaart gaat ook langer mee, en je heb er dus langer 'meer' plezier van :7

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
Ja ik weet het maar ik kan op de andere pc bijv. geen renegade draaien omdat ie vastloopt (bij de install al). Het gaat om een Hercules 4000xt (zie sig) die ik wil vervangen met de GTS en dan in de P4 een 440 of een 460 zetten

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Verwijderd

GTS->GF4MX is niet het geld waard. Koop dan minimaal een R8500 of een GF3.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.