folding@home bug????

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb sinds net folding@home geinstalleerd. eerst draaide ik seti maar folding vind ik net een weer iets nobeler doel. maargoed, nu heb ik het probleem onder windows 2000 dat als ik het hoofdscherm zichtbaar maak, dat sommige delen van het programma "wegvallen" vooral het informatie-stukje is erg gevoellig. raar is echter dat als ik een programma "achter" folding@home zet dat het dan wel goed werkt. heeft iemand hier ervaring mee en wat kan ik eraan doen? voor mijn systeem check sig.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dit probleem gehoord en kan je dus helaas niet helpen. Het enige wat een tijdje voorkwam is dat de client vastliep als je het venster opende. Misschien dat je 'm ff opnieuw moet installeren, dat doet vaak wonderen bij de F@H-client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08-2022

KoW

Parse parsed te veel

Op zondag 31 maart 2002 18:50 schreef Darkmagic het volgende:
Ik geloof dat ik begrijp wat je bedoelt. De scherminhoud staat gedeeltelijk verschoven ten opzichte van het scherm zelf. Daardoor lijken dingen weg te vallen. Als je het scherm even verplaatst tekent ie zijn scherm weer wel goed.
Verder heeft het totaal geen invloed op de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik heb hem opnieuw geinstalleerd, zonder resultaat, zodra ik het scherm verplaats, dan blijft het "molecuulscherm" gewoon staan totdat hij aan een nieuw molecuul begint. ook blijven er vaak "resten" staan van schermen die er bovenop hebben gezeten. iemand nog ideeën?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz