Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
weet je ook nog hoe je 'm toendertijd gepartitioneerd heb?
als primary partition of als extended partition?
Hij zal in elk geval primary partition moeten zijn.
Dat kun je met bijvoorbeeld partition magic doen zonder je data te verliezen. En vervolgens kun je 'm gewoon in die andere pc doen, als master instellen en de os installeren.
Dat kun je met bijvoorbeeld partition magic doen zonder je data te verliezen. En vervolgens kun je 'm gewoon in die andere pc doen, als master instellen en de os installeren.
Ik volg het niet helemaal, en ik weet ook niet meer welke van de 2.Op zondag 31 maart 2002 18:45 schreef PsyFlux het volgende:
weet je ook nog hoe je 'm toendertijd gepartitioneerd heb?
Ik heb gewoon geen partities aangemaakt. Zou een oplossing zijn gewoon partities aanmaken met maxblast waarvan ik op 1 van deze het OS installeer, en op de andere de data ?
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Verwijderd
probleem is dat ik geen flauw idee heb wat maxblast allemaal heeft gedaan 
misschien weet iemand anders wat maxblast standaard voor partities maakt...
maxblast zorgt ervoor dat je op hele oude pc's ook de volledige 60gb kan gebruiken, hij doet dit middels een 'bootloadertje' in het mbr gedeelte van je hdd,Op zondag 31 maart 2002 19:29 schreef PsyFlux het volgende:
probleem is dat ik geen flauw idee heb wat maxblast allemaal heeft gedaan
je kan deze zondermeer overbouwen die disk (slave master, maakt niet veel uit)
als je met windows 2000/nt draait maakt het wel degelijk uit overigen!! (boot.ini verwijst dan naar een andere disk/partitie), maar goed deze kun je er zondermeer overheen installeren (met een bootable cd)
A wise man's life is based around fuck you
nee dat gaat niet moet je eerst die bestanden over zetten
als jij hem als os wil gebruiken trapt ie er niet in
Wat bedoel je?? Is dit een reactie op mijn vraag of de vorige post?Op zondag 31 maart 2002 19:35 schreef ascona het volgende:
nee dat gaat niet moet je eerst die bestanden over zetten
Ik heb geen Win 2k, dus het zou gewoon probleemloos moeten lukken?
Overigens kan maxblast wel degelijk meer dan alleen de barriere opheffen. Partities aanmaken kan ook, maar daar heb ik niet voor gekozen. Ik d8 dat formateren ook in Maxblast kan.
allemaal onzin.nee dat gaat niet moet je eerst die bestanden over zetten
als je een schijf hebt met een primaire partitie waar nog data op staat kun je daar prima een nieuw OS op installeren. helemaal als er voorheen geen OS op de schijf gestaan heeft, dan heb je daar ook geen last van.
Dus in principe kan ik gewoon een cd'tje erin mikken, en installeren, en dan werkt alles?Op maandag 01 april 2002 02:54 schreef smvs het volgende:
[..]
allemaal onzin.
als je een schijf hebt met een primaire partitie waar nog data op staat kun je daar prima een nieuw OS op installeren. helemaal als er voorheen geen OS op de schijf gestaan heeft, dan heb je daar ook geen last van.
Ja. Gewoon opstarten van cd-rom en installeren die hap 
Desnoods maak je een extra partitie aan waar je de windows op zet. Dat kan in het installatie menu van windows.
Desnoods maak je een extra partitie aan waar je de windows op zet. Dat kan in het installatie menu van windows.
I'll be back
Pagina: 1