heb search en kt7 faq gebruikt.
ik heb voor m'n pa een EPoX 8KTA3L+ met 1ghz duron gebouwd. xp erop en t leek aardig te lopen. maar afentoe crashte het heele zaakje toch. 2x een spontane reboot gezien.
weg ermee dus.
ik win2k installeren: zodra ik voor de 1e keer probeer te starten reset hij zichzelf
in veilige modus via drivers eroverheen gehaald werkte wel.
toen wou ik verder gaan met installeren, maar ik kreeg dus gigantische fouten telkens als ik een programma wou installeren. dit bleek na onderzoek alleen voor te komen als m'n cdrom speler op ultr dma stond (in windhoos). met pio was het weg...
iemand enig idee hoe dit op te lossen is? ik heb al die gare cd writer die eraan hangt eraf gehaald, maar dat helpte ook niet...
specs:
EPoX 8KTA3L+
duron 1ghz
256mb pc133
300wat voeding
intel 740 4mb
onboard via audio
winbond isdn kaart
3com 3c905-tx nic (disabled)
lite-on 40x cdrom
wearnes 622 2speed cd fikkert
laatste bios zat er standaart al in.
win2k met sp2 en nieuwste via drivers.
ik heb voor m'n pa een EPoX 8KTA3L+ met 1ghz duron gebouwd. xp erop en t leek aardig te lopen. maar afentoe crashte het heele zaakje toch. 2x een spontane reboot gezien.
weg ermee dus.
ik win2k installeren: zodra ik voor de 1e keer probeer te starten reset hij zichzelf
in veilige modus via drivers eroverheen gehaald werkte wel.
toen wou ik verder gaan met installeren, maar ik kreeg dus gigantische fouten telkens als ik een programma wou installeren. dit bleek na onderzoek alleen voor te komen als m'n cdrom speler op ultr dma stond (in windhoos). met pio was het weg...
iemand enig idee hoe dit op te lossen is? ik heb al die gare cd writer die eraan hangt eraf gehaald, maar dat helpte ook niet...
specs:
EPoX 8KTA3L+
duron 1ghz
256mb pc133
300wat voeding
intel 740 4mb
onboard via audio
winbond isdn kaart
3com 3c905-tx nic (disabled)
lite-on 40x cdrom
wearnes 622 2speed cd fikkert
laatste bios zat er standaart al in.