Toon posts:

TV licht dwars

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De setup is het volgende: ik heb nu beeld op m'n tv, en dat gaat prima in 800x600. Dat is ook de resolutie van de TV. maar zet ik de resolutie van het beeldscherm hierboven, dan geeft de TV nog maar een klein stukje, namelijk 800x600, van het totale beeld weer. Als je dan de muis naar de rand van de TV beweegt, dan verschuift het beeld. Nogal irritant want als ik dus relaxt wil kijken moet ik dus steeds weer m'n resolutie veranderen, en ik gebruik deze PC niet alleen als divx bak.
Hier moet toch een oplossing voor zijn???

Probleem 2: als ik tvtool opstart, geeft m'n tv alleen nog maar van die gekleurde balken weer, verticaal, je kent het wel, wit, geel, turqois, groen, paars, rood, blauw. Als ik tvtool afsluit en twinview uitschakel en dan weer inschakel doet ie ut weer.

Wie weet iets op probleem 1 en/of 2?? Ik draai XP home editon met GeForce 2 MX 400, met de nieuwste detonators.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

antwoord op je eerste vraag:
Je TV gaat niet hoger dan 800x600, helaas

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-08 22:32
Pak dan de standaard XP-drivers. (14.62)
Daarmee kun je de tv op 1024x768 zetten...
(en je monitor ook)

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb net in een ander topic gelezen dat je de tv-out alleen met nVidia's eigen software kunt gebruiken en in ieder geval niet met tvtools... Weet niet meer welk topic, sorry...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.