Ik wil graag weten of een linksys router vertraagt. Ik heb een Chello Abbonement, ik deel internet via een router. Ik wildde het alleen maar weten.
Ik draai namelijk een CS server maar soms wordt je er automatisch afgegooit. Ik denk dat dat komt door de snelheid (de traagste) van Chello....Op zondag 31 maart 2002 17:46 schreef Kurkentrekker2002 het volgende:
Ik wil graag weten of een linksys router vertraagt. Ik heb een Chello Abbonement, ik deel internet via een router. Ik wildde het alleen maar weten.
hoeveel mensen spelen erop die cs server?Op zondag 31 maart 2002 17:52 schreef Kurkentrekker2002 het volgende:
[..]
Ik draai namelijk een CS server maar soms wordt je er automatisch afgegooit. Ik denk dat dat komt door de snelheid (de traagste) van Chello....
Verwijderd
FREESCO!
freesco werkt perfect en is vrij goedkoop (gewoon oude pc)
is perfect
Upload snelheid kan vertraagt worden door colusionŽs maar met een hub die bijde kanten opkan dus upload en downstream hetzelfde is hoef je geen zorgen te maken
is perfect
Upload snelheid kan vertraagt worden door colusionŽs maar met een hub die bijde kanten opkan dus upload en downstream hetzelfde is hoef je geen zorgen te maken
Verwijderd
Op zondag 31 maart 2002 17:46 schreef Kurkentrekker2002 het volgende:
offtopic:
Oh oh! Dat mag niet, jij bent stout
(maar je hebt wel groot gelijk, afzetters@upc
)
Oh oh! Dat mag niet, jij bent stout
Daar vraagt de topic-opener toch niet omOp zondag 31 maart 2002 19:46 schreef T-Mug het volgende:
FREESCO!
is perfect
Een router is veel handiger want dan hoef je niet 24/7 een server aan te laten staan.. Heb ik zelf geen last van want wij betalen all-in
Ik had wel een raar probleem met een Unex router Internet werd heeeeel traag met dit ding, terug naar Norrod en een E-tech gehaald en ding draait nu perfect en snel bij mijn ouders. Die willen niet een pc 24/7 aan staan maar nu wel overal waar een pc staat Internet als je deze aanzet.
Slache!
Het lijkt me niet dat een router je upload snelheid verminderd,
maar het type router dat je omschreef ken ik helemaal niet.
Wij hebben hier ook gewoon een server tussen staan en ik heb ook gewoon 16Kb/sec upload
Wij hebben hier ook gewoon een server tussen staan en ik heb ook gewoon 16Kb/sec upload
Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Schaam jeOp maandag 01 april 2002 11:47 schreef Tuurbo_Online het volgende:
Het lijkt me niet dat een router je upload snelheid verminderd,
Kijk eens hoe een lief ding:
20*350ZO45°
Pagina: 1