Star Trek: Voyager (away team ofzo :P)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik ben de naam vergeten, hehe... Maar jullie weten wel over welk spel ik het heb.. Waar je in een away team zit, met die blauwe sukkel...

Nou zit ik dus in dat level waarin je op een gegeven moment in een grote put moet springen.. Dat stuk waar die blauwe vent bang is.. En je komt daar doordat je over allemaal balken en zo loopt.. Daar is ff geen zwaartekracht.. En er kruipen overal van die kleine klotbeesten..

Maar ik spring dus in dat gat, en dan begin hij te laden...

Vervolgens wordt ik terug gegooid naar het menu. Spel weg. Ik kan niet verder. Iemand enig idee hoe ik dat kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:40

Wildfire

Joy to the world!

Elite Force.

Met je feitelijke vraag kan ik je helaas niet helpen, 't is alweer lang geleden. Maar ik weet nog wel dat het allemaal erg makkelijk was...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
Op zondag 31 maart 2002 19:49 schreef Brian Dickens het volgende:
Elite Force.

Met je feitelijke vraag kan ik je helaas niet helpen, 't is alweer lang geleden. Maar ik weet nog wel dat het allemaal erg makkelijk was...
Eh, ik zeg net...

Het gaat er niet om dat het makkelijk of moeilijk is, ik word gewoon gere-direct naar het main-screen. Het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:07
Lijkt me een bug. Probeer eens de nieuwste patches (als je die nog niet hebt), of anders het probleem voor te leggen aan de fabrikant.

[edit] Ik kan me nog herinneren dat er wel meer vervelende bugs inzaten. Op een gegeven moment heb ik heel lang vast gezeten, omdat de doktor niet achter me aan kwam (en het ook niet lukte om hem achter mij aan te krijgen). Enige remedie was om een heel stuk opnieuw te spelen.
Maar toen ik het spel speelde waren er nog geen patches, misschien nu dus wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
Op woensdag 03 april 2002 10:39 schreef sewer het volgende:
Lijkt me een bug. Probeer eens de nieuwste patches (als je die nog niet hebt), of anders het probleem voor te leggen aan de fabrikant.

[edit] Ik kan me nog herinneren dat er wel meer vervelende bugs inzaten. Op een gegeven moment heb ik heel lang vast gezeten, omdat de doktor niet achter me aan kwam (en het ook niet lukte om hem achter mij aan te krijgen). Enige remedie was om een heel stuk opnieuw te spelen.
Maar toen ik het spel speelde waren er nog geen patches, misschien nu dus wel...
En waar haal ik die patch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

gebruik de search :)

google, GoT search, DOE WAT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Er waren wat problemen met de rip versie van dat spel. De full version had met versie 1.0 ook een probleem. haal patch bij ravensoft.com 1.2 dacht ik

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-07 21:16

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

VOlgens mij bedoel je het level met die onzichtbare forcefields. Je moet met je lichtste wapen een beetje om je heen schieten in dat gat. dan zie je een soort van 'tegels' in de lucht zweven. over die tegels moet je naar de overkant lopen.

Dus je moet niet in het gat springen maar je moet naar de overkant zien te komen. Als het goed is zie je ook een uitgang aan de overkant.

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pope0r
Op zondag 07 april 2002 14:16 schreef Danfoss het volgende:
VOlgens mij bedoel je het level met die onzichtbare forcefields. Je moet met je lichtste wapen een beetje om je heen schieten in dat gat. dan zie je een soort van 'tegels' in de lucht zweven. over die tegels moet je naar de overkant lopen.

Dus je moet niet in het gat springen maar je moet naar de overkant zien te komen. Als het goed is zie je ook een uitgang aan de overkant.
Je moet wat van die kleine beestjes doden, over allerlei dingen lopen, en dan kom je ergens bij een gat. Daar krijg je een soort van filmpje, die lui zeggen allemaal wat, en iedereen springt, behalve de blauwe gast natuurlijk. Ik moet wel zeker volgen.

Update: Ik heb 1.2, nu werkt hij helemaal niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
speel het level dan eens overnieuw (vanaf de autosave)
Pagina: 1