Toon posts:

is de LG 795Flatron Plus een goede keus?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zie topic
ik wil graag weten of dit een goede monitor is (of niet) en of er eventueel reviews van zijn.
En wat weten jullie van de LG 990C.
Ik krijg namelijk een leuke korting op LG monitoren :)

thnx

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

Nou neeh, mijn ervaring is ramp. Ik kreeg bruine vlekken en getronics de service verlener van de onsite garantie heeft me tot nu toe 5 bagger monitoren ervoor terug gegeven zelf een keer en kapotte. Ik zou een sony of iiyama of adi kopen, is iets meer geld maar dan heb je wel meer en betere service.

GREETZ RD :) Ik ga maar voor een 19ins adi denk ik nooit meer LG voor mij. :(

Verwijderd

RD,

dan heb je wat pech, ik werk zelf in een pc-zaak waar we die monitoren als warme broodjes over de toonbak gaan.
Groot voordeel van de monitor is dat ie helemaal plat is, dus zowel binnenin de beeldbuis, als op de oppervlakte. Zorgt voor stuk meer absorbatie van licht dan bij bv. een IIyama Vision Master Pro(welke maakt niks uit).

Jammer dat nog geen 21" of 22" hadden van de flattron, anders had ik er zeker 1 staan hier.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik heb zelf slechte ervaringen met de LG795FT+ ... 1 maakte vreemde tik-geluidjes en de tweede had een 'dode pixel' in het midden van het beeld ... Ik denk dat ik gewoon pech heb gehad (hoewel ik daarna toch maar voor een Iiyama gekozen heb ;) ), ze worden bij reviews altijd (zeer) goed beoordeeld en de techniek die gebruik wordt spreekt mij ook het meeste aan. Zoals gezegd ook de binnenkant van de beeldbuis 100% plat en je hebt geen 'damper-wires' (twee horizontale strepen bij Diamondtron/Trinitron monitoren). De 795FT heeft geloof ik sinds kort ook een grotere broer (19", typenum. weet ik ff niet, zie www.lge.nl of www.lge.com ).

Suc6 ermee.

PC Specs

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

YEZ! Ik heb gelukkig niet de enige....

Ik heb nu ook alweer de 5de LG Flatron 795FT+ voor mijn neus staan! :'(

1ste flatron: Had bruine/groene vlekken
2de flatron: Tikte en werd onscherp
3de flatron: Rode vlekken, beeld was niet zwart maar donkerrood
4de flatron: Rode vlekken again... :r

En wat mij ook opviel is dat die monitoren allemaal in 1999 gemaakt zijn.....

Iemand deze kopuh??? ;)

Whatever.

Verwijderd

hmm vaag ik heb ook de flatron nu een maandje of 2 en hij doet het perfect geen dode pixels of rare kleuren! zeker een aanrader!!!

Verwijderd

Hoi

Heb ook een LG flatron 795FT + ,
En ik heb er nooit problemen mee gehad, een zeer fijne monitor!!

Verwijderd

Hier op staat de LG 776FM Flatron... Ik vind hem SUPER kan niet anders zeggen...

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nu mijn tweede LG 795FT+, die is wel goed. De eerste was vaag aan de randen. Ik heb hem via de Mycom Veiling gekocht voor 620, en ik heb nu sinds vrijdag een nieuwe en die is top. Ik denk dat ik zelf nooit aan die twee draadjes kan wennen. Ik ben erg blij dat dit een platte is die ook van binnenin plat is, het is ,,The One and Only REAL Flat", zoals op de doos staat. Het is echt een topmonitor, als je hem goedkoop kan krijgen, dan zeg ik doen. Het enige waar je op moet letten is of je nieuw type hebt met witte ipv groene OSD.

offtopic:
Ben benieuwd of jij hem ook voor 620 kan krijgen.

Verwijderd

Heb deze monitor gekocht voor 1000 gulden, en kreeg dit er ook bij :
p3-866
aopen hq08
asus v7700 deluxe
asus cusl-2
plextor 12x writer
toshiba dvd
asus i-panel
interne zip-drive

koopje? :P :P :P JAAAAA :)

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 21:08 schreef GigDuron het volgende:
p3-866
aopen hq08
asus v7700 deluxe
asus cusl-2
plextor 12x writer
toshiba dvd
asus i-panel
interne zip-drive

Heb je nog iets daarvan te koop? Bijv. die Cusl-2 of die kast of die proc of die vid kaart? ;)

Verwijderd

draai nu al 2 jaar met een flatron 795 ft+ heb altyd veel plezier van gehad super monitor jullie hebben gewoon pech gehad maar hij moet er helaas uit voor een tft scherm zo zeggen koop hem gewoon

• J0YR1D3R
  • Niet online
Op maandag 07 januari 2002 21:08 schreef GigDuron het volgende:
p3-866
aopen hq08
asus v7700 deluxe
asus cusl-2
plextor 12x writer
toshiba dvd
asus i-panel
interne zip-drive

Nog een keer: Heb je hiervan nog wat te koop?

• silitek
  • Laatst online: 14-08 19:55

silitek

Tubes Only

LG TFT heb ik geen ervaring mee,..daartegen ben ik wel in bezit van een LG Breedbeeld TV....dat is wel smullen..real flat!!!!.....

Tubes....It's what make music music!

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 11:19
Ik hoor inderdaad vaak over probs met die Flatron, maar met de 3 jaar onsite garantie is het zo geregeld (kan met elke monitor gebeuren)

Ik heb nu een goede LG Flatron 795FT (nog steeds m'n eerste :7) en daarover niets dan lof.

Een goede keus als je een vlakke 17" monitor moet hebben dus.

Dato DUO synth voor twee

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Voor mij ook nix dan lof over deze monitor.
De eerste die ik had, ging kapot. Ff zeuren bij die 3 jaar on-site garantie gedoe en na twee weken kreeg ik een gloednieuwe monitor. En zelfs de plus versie, omdat ze de gewone niet meer hadden :)

Verwijderd

Hoi,

perfecte monitor, helder beeld weinig vervorming. geen irritante draadjes :) van de trinitron buis en wel volledig vlak.
Mijn advies KOPEN dat ding.
Pagina: 1