Toon posts:

Blue orb bedrading

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo'n blauwe orb gekocht voor op m'n
Geforce 2 pro
wat ik wil weten is er zitten 3 draadjes aan
rood,zwart en blauw,maar op de videokaart zitten maar 2
pinnetjes.
moet ik nu alleen de rode en de zwarte erop drukken

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zit als het goed is ook een converter bij voor naar een "gewone" voeding van bijv. HD of CD-ROM. Als je nog zo eentje vrij heb kan je die ook gewoon gebruiken.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Of prik die bleu orb op je mobo, als je daar nog een aansluiting vrij hebt. Kan je je rpm uitlezen.
altijd leuk... :)

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

ik heb me crystal orb aangesloten op de 12v voeding via me converter en het blauwe draadje doorgeknipt van me fan en van me crystal orb en zo dus het stekkertje van me originele cooler in me vga kaart gestoken en aangesloten op de crystal orb, nu kan ik gewoon smartdoctor blijvenm gebruiken en leest me kaart de toeren af, ff knutselen maar wel handig :)als je smartdoctor of zo gebruikt

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

lees dus net dat jij geen toeren sensor hebt(blauwe draad) dus gewoon die 2 aansluiten ja, maar betwer via convertertje

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Topicstarter
oke thanx, ik heb hem aangesloten op een
vrij fan aansluiting op m'n mobo

maar is dit beter of is het beter om hem aan te sluiten
op een 12volt aansluiting met die converter

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

beter op je aansluiting met je converter, krijgt ie tenminste meteen van de voeding 12v op ze donder, kan op je mobo wel eens varieren En als je hem op je mobo aansluit trek je toch weer stroom van je mobo's 12v line af,weet niet of je veel pci kaarten of fans e.d. hebt aangesloten, kan je zien aan je 12v line van je pc health in je bios, advies converter gebruiken :)

Pagina: 1