ik wil strax met bootmagic doen maar ik wil hem nu al erin zetten maar als je bootmagic gebruikt moet ie dan op master staan?? (over een maand pas zet ik bootmagic erop mijn broer krijgt ie van 20 en ik van 40 maar ik wil hem er nu al bij zetten)en als ie op slave moet staan op welke stand moet die jumper staan??
Je hebt het HEEEEEEEL WAZIG (
) omschreven, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt.
Op een IDE kabel zitten (meestal) 3 aansluitingen. De blauwe stekker zit aan een uiteinde, en moet in het mobo. In het midden zit een stekker, en is grijs, dat is de SLAVE. Aan het uiteinde zit een stekker, en die is zwart. Dat is de MASTER. Het heeft verder nix met bootmagic (
) of wat dan ook te maken. Je configureerd een hd met de jumpers achterop voor de plaats waarom hij op de kabel zit. Slave in het midden, master voor het uiteinde.
En gebruik de search, zoals ik in je andere topic ook al schreef!!
Op een IDE kabel zitten (meestal) 3 aansluitingen. De blauwe stekker zit aan een uiteinde, en moet in het mobo. In het midden zit een stekker, en is grijs, dat is de SLAVE. Aan het uiteinde zit een stekker, en die is zwart. Dat is de MASTER. Het heeft verder nix met bootmagic (
En gebruik de search, zoals ik in je andere topic ook al schreef!!
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Da vroeg k me dus ook al af. Heeft waarschijnlijk nog nooit van [edit] gehoord, zodat hij zn wazige vraag wat minder wazig kan maken.Op zondag 31 maart 2002 18:54 schreef Ceyene het volgende:
HEEEY?! WAAROM IN GODSNAAM 2 POSTS OVER HETZELFDE?!
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Dit topic is gesloten.
![]()