[GF4] iemand ervaring met MaxPC ??

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
edit:
anders ben ik ff scheel en heb ik nog op de verkeerde geklikt ook zeg |:( |:(

waarom hier ? omdatik niet weer waar anders omdat het uiteindelijk toch om een GF4 gaat

www.maxpc.nl

heeft iemand ervaring met deze winkel ?? want ik moet vooruit betalen en ik denk ik ga eerst ff hier rondsnuffelen voor wat tips ofzo !

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Site ziet er (imho) niet echt profi uit.
Als je daar gaat bestellen, zorg dan dat je bewijs van bestelling en van betaling e.d. goed bewaart. Das altijd makkelijk.

Mail ze anders om te vragen of rembours ook mogelijk is

• orange.x
Op zondag 31 maart 2002 17:02 schreef Dreamstar het volgende:
Site ziet er (imho) niet echt profi uit.
Als je daar gaat bestellen, zorg dan dat je bewijs van bestelling en van betaling e.d. goed bewaart. Das altijd makkelijk.

Mail ze anders om te vragen of rembours ook mogelijk is
al gedaan maar nog nix gehad, zeker niet open ofzo op de zondag !! ja kerk enzo :P

ik bel ze anders morgen wel, he shit ook al pasen bliksems ! en die prijzen maar stijgen damned hijs nu maar 399 eur daarom wil ik em bestellen maar ik weet et nog niet zeker

op www.nieuw.nl kan je meningen van mensen over verschillende inet bedrijven lezen en aangezien er helemaal geen 1 staat vink dat wel raar, tis volgens mij ook een nieuw bedrijf als je het mij vraagt

• orange.x
ze hebben ook nog strakke prijzen als ik kijk bij de max @home pc, das nog best een aardig ding voor een aardig prijsje van 1099 eur, alleen zonder beeldscherm, naaaa kan goedkoper

niet dat ikdat nodig heb maar goed

• Tordek
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11-2023
Ben benieuwd wanneer ik m'n GF4 TI4200 128Mb en 512Mb DDR kan verwachten... Zit nu al 2 weken te wachten... Maar kan ook wel want er staat bij de videokaarten een gemiddelde van 6 tot 10 dagen levertijd. Feedback is overdag goed, meestal binnen 5 minuten al een reply terug.

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 12 juni 2002 17:58 schreef Tordek het volgende:
Ben benieuwd wanneer ik m'n GF4 TI4200 128Mb en 512Mb DDR kan verwachten... Zit nu al 2 weken te wachten... Maar kan ook wel want er staat bij de videokaarten een gemiddelde van 6 tot 10 dagen levertijd. Feedback is overdag goed, meestal binnen 5 minuten al een reply terug.
topic = oud |:(

Verwijderd

Beetje oude koe dit.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
Één, het gaat over een GF4 en ik zie geen 'videoplanken' boven dit sub-forum staan. Twee, beetje nutteloze kick dit.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.