Toon posts:

TV-OUT, hoe instellen????

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik weet dat deze vraag al tig keer voorbij gekomen is maar toch wou ik het weten want ik kom er niet uit. Ik heb een TV-OUT op m'n GeForce 2 MX 400, die met een converter blokje naar de scart van m'n tv loopt. Ik heb de laatste detonator geinstaleerd en draai XP. Wat ik weten wou is:
-Moet de scart op input of output
-wat zijn de twinview/nview settings
-moet ik het channel nog zoeken of ziet ie dat automatisch
-moeten er nog extra kabels naar de scart lopen (afgezien van de sound cabel)
Sorry maar ik ben echt een n00b hierin.

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06:06
Dat blokje bevat aan kant 1 scart en aan kant 2
-s-vhs
-composiet(gele tulp)
-audio (witte en rode tulp)

je gebruikt of s-vhs of composiet voor je beeld
geluid kan je in de scart doen of over de stereo

Er gaat wat in dus die scart gaat op input. Dat channel is een van je externe kanalen op de TV. Op je afstandsbediening zal het wel een tv met een pijl erdoor zijn.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Verwijderd

Topicstarter
Scart staat op input, nView (twinview in de eerdere detonators) staat op kloon, tv als secundair beeldscherm, gebruik de s-vhs als kabel tussen de tv en de GeForce, maar m'n tv vind nix als ik zoek naar channels. Moet de antenne in erin zitten?

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:00

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op zondag 31 maart 2002 16:49 schreef JanMaster het volgende:
Scart staat op input, nView (twinview in de eerdere detonators) staat op kloon, tv als secundair beeldscherm, gebruik de s-vhs als kabel tussen de tv en de GeForce, maar m'n tv vind nix als ik zoek naar channels. Moet de antenne in erin zitten?
kan je TV niet op het AV channel zetten??

Hier staat tekst

Verwijderd

[topic=312254/1/50]

Dit topic is gesloten.